Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er fortsatt for salg, men jeg kjøpte den aldri selv om jeg prøvde den flere ganger. Det var rabatt på den i januar, men nå ligger den ute i full pris igjen. Det er en høst/vinterjakke som jeg syntes var veldig fin. men jeg tenker at jeg har egentlig ikke bruk for den annet enn at en er annerledes enn det jeg har fra før. Har ellers en 5 år gammel parkas vinterjakke som jeg bruker enda. Jakken koster nesten 1000 , men jeg vil vente og se om den er å få billigere et sted senere. faren er jo bare at den kan være utsolgt. 
men jeg vet ikke om jeg skal investere eller ikke i det hele tatt, men jeg har ikke shoppet på 2 år. 

Anonymkode: 90e0d...530

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har veldig dårlig råd, så slå til. Det er jo heller ikke dårlig pris for ei jakke. 

• Liker 10
Skrevet

Enig med @vintage over her,. 1000 kr er ikke dyrt for en ytterjakke.

• Liker 10
Skrevet

Har du penger til den da? Eller må du sulte 2 mnd om du kjøper den? 

Anonymkode: 41606...0a4

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du penger til den da? Eller må du sulte 2 mnd om du kjøper den? 

Jeg sultet meg mens jeg hadde fulltidsjobb og brukte ingenting fra kontoen min på omtrent 1 år. Betalte husleie og kollektivtransport...ellers fikk jeg mat på jobben  😛 fikk en bmi på 16 da 😛 
Vært borti noen "knekker" de 2 siste årene og mistet faen meg jobben jeg hadde nå, fordi bedriften gikk konk!! har masse sparepenger, men er bundet til psykolog ut året..deretter kan jeg tenke på jobb igjen. Så nei, jeg sulter ikke. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sultet meg mens jeg hadde fulltidsjobb og brukte ingenting fra kontoen min på omtrent 1 år. Betalte husleie og kollektivtransport...ellers fikk jeg mat på jobben  😛 fikk en bmi på 16 da 😛 
Vært borti noen "knekker" de 2 siste årene og mistet faen meg jobben jeg hadde nå, fordi bedriften gikk konk!! har masse sparepenger, men er bundet til psykolog ut året..deretter kan jeg tenke på jobb igjen. Så nei, jeg sulter ikke. 

Øhm ok. Missforsto du noe? 

• Liker 5
Skrevet (endret)
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øhm ok. Missforsto du noe? 

Set jeg trot TS mener we at hun har råd, men fordi jobben gikk konk og hun står nå uten jobb og mulighet til å skaffe deg en jobb på et PR mnd fordi hun er bundet til psykolog, så er det greit å ikke kjøpe ting, evnt holde seg litt i tøylene.

yes, det var da et engelsk tastatur som fikk overhånd her. Beklager for det. 

Endret av dillyduzit
  • Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, dillyduzit skrev:

Set jeg trot TS mener we at hun har råd, men fordi jobben gikk konk og hun står nå uten jobb og mulighet til å skaffe deg en jobb på et PR mnd fordi hun er bundet til psykolog, så er det greit å ikke kjøpe ting, evnt holde seg litt i tøylene.

Ja ok. Da ville jeg ikke kjøpt den, når TS alt har jakke. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja ok. Da ville jeg ikke kjøpt den, når TS alt har jakke. 

men shopping er ikke akuratt det pengene mine går vekk på. Derfor lurer jeg litt, for jeg har opplevd før å virkeli angre på at eg ikke kjøpte en ting. Det er den ene tingen jeg virkelig har likt, men tenkte alltid at det dukker opp noe bedre likevel, men så gjør det aldri det 😛 Dette er jakker., jeg ser ut som samme personen som for 5 år siden :fnise: men den parkasen min. 
Jeg shopper aldri ellers. 

Skrevet

Jeg skjønner ikke. Du har mye penger, men du vil ikke bruke det fordi du må spare det til rainy days siden du er arbeidsledig? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men shopping er ikke akuratt det pengene mine går vekk på. Derfor lurer jeg litt, for jeg har opplevd før å virkeli angre på at eg ikke kjøpte en ting. Det er den ene tingen jeg virkelig har likt, men tenkte alltid at det dukker opp noe bedre likevel, men så gjør det aldri det 😛 Dette er jakker., jeg ser ut som samme personen som for 5 år siden :fnise: men den parkasen min. 
Jeg shopper aldri ellers. 

Hvor mye har du i sparepenger? Og hvor lenge er det til du er i jobb tror du?

Anonymkode: dd1a5...b45

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye har du i sparepenger? Og hvor lenge er det til du er i jobb tror du?

Jeg liker ikke å informere om hvor mye jeg har. 😛 Mange tusen på brukskonto, over 100.000 på sparekonto, og nesten 100.000 på BSU. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke å informere om hvor mye jeg har. 😛 Mange tusen på brukskonto, over 100.000 på sparekonto, og nesten 100.000 på BSU. 

Kjøp jakken :) Har du to og bytte mellom, så holder de jo lenger også, og du slipper å kjøpe jakke senere.

• Liker 1
Skrevet

Om dette var en jakke til 10000 er det noe annet. Men 1000kr kan du vel kjøpe. Det er ganske lite for en jakke i disse dager. Tror ikke økonomien din brister av den grunn. 

Anonymkode: d8f98...588

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

(...) Men 1000kr kan du vel kjøpe. Det er ganske lite for en jakke i disse dager. (...). 

Anonymkode: d8f98...588

Hva får deg til å si dette egentlig?

Hva rettferdiggjør en pris på flere dagslønner for en jakke i Norge?

Anonymkode: e23f8...b31

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hæ? 1000 er da ikke flere dagslønner i norge!!!!

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva rettferdiggjør en jakke som koster én dagslønn, mener du vet. 

Svaret er vel at en fin og god jakke lett tilsvarer et dags arbeid. 

Anonymkode: af333...f3d

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Flere dagslønner? Hvor tar du det fra? Jeg jobber på lager via vikarbyrå og bruttolønna mi er på ca. 1500 kr/dag. 

Anonymkode: 00a07...773

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm kjøp deg en god middag og en jakke. Det der er usunt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...