Lillie Skrevet 23. mars 2005 #1 Skrevet 23. mars 2005 Hei, jeg har lyst til å søke på en jobb der de krever norsk autorisasjon. Vet ikke hva dette er for noe...noen som vet? Og hvordan ordner jeg i såfall det?
Nella Skrevet 23. mars 2005 #2 Skrevet 23. mars 2005 Hva slags jobb er det da? Er det innenfor helsevesenet kan du se på sidene her. Jeg er autoriset omsorgsarbeider. Måtte søke om det. Fylte ut et skjema og sendte med kopi av fagbrev og vitnemål. Kostet noen 100-lapper og så kom autorisasjonen i posten.
Lillie Skrevet 24. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2005 (endret) slettet Endret 23. august 2007 av Lillie
Veslejenta Skrevet 24. mars 2005 #4 Skrevet 24. mars 2005 Nå kan det hende at jeg tar helt feil, så det er sagt. Men jeg tror at norsk autorisasjon går mest på personer som har studert i utlandet. De trenger å få bekreftet hva utdannelsen de har tatt svarer til i Norge.
Thomasine Skrevet 24. mars 2005 #5 Skrevet 24. mars 2005 Her i forhold til medisinsk personell: http://www.helse-bergen.no/karriere/utland...tor01042003.htm Vil tippe det er omtrent noe sånt noe innenfor ditt felt også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå