Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Thank you for finding us in virtual space. We are a congregation of female-born, lesbian-led Women devoted to the liberation of Women and Girls from the oppression we face based on our sex. We have congregations around the United States. Please spend time reviewing the content on our website and email us with any questions.

https://pussychurchofmodernwitchcraft.com/

Anonymkode: 8b9c5...837

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mentalt tilbakestående feminister

Anonymkode: ff57a...213

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mentalt tilbakestående feminister

Kvinnehater oppdaget.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnehater oppdaget.

Hater ikke alle kvinner, kun feminister. Noen av de mest egoistiske og ondskapsfulle svina som finnes

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hater ikke alle kvinner, kun feminister. Noen av de mest egoistiske og ondskapsfulle svina som finnes

Uff da hater du jo meg?? 

Er feminist og kristen og småbarnsmor. Prøver å vise omsorg både i jobben min med gamle og demente, og er også med i Frelsesarmeen frivillig for rusmisbrukere nå jeg går tid.

Ønsker å gi deg gode tanker og håper hatet ditt slipper opp. Jesus var den første feminist og hans kjærlighet til deg er enorm selv om du hater. 

Anonymkode: 137c8...e48

• Liker 3
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja skrekk og gru det er så egoistisk å bry seg om at kvinner og menn blir behandlet bra og respektert, og det eeeeeer så ondskapsfullt å bare ville at alle skal ha det bra. :vetikke:

giphy (11).gif

Anonymkode: 31821...708

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er feminist og kristen

Ikke mulig, feminister er jo for aborter som bryter med de ti bud. Er du feminist er du ingen kristen.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff da hater du jo meg?? 

Er feminist og kristen og småbarnsmor. Prøver å vise omsorg både i jobben min med gamle og demente, og er også med i Frelsesarmeen frivillig for rusmisbrukere nå jeg går tid.

Ønsker å gi deg gode tanker og håper hatet ditt slipper opp. Jesus var den første feminist og hans kjærlighet til deg er enorm selv om du hater. 

Anonymkode: 137c8...e48

Venter spent på bibelsitater som forteller at Jesus var feminist. Jeg godt finne en god del fra den boka som ikke stiller kvinner i et særlig himmelsk lys, for å si det sånn. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hedy Lamarr skrev:

Venter spent på bibelsitater som forteller at Jesus var feminist. Jeg godt finne en god del fra den boka som ikke stiller kvinner i et særlig himmelsk lys, for å si det sånn. 

Jesus var egentlig kvinne, Maria Magdalena er den virkelige Jesus.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jesus var egentlig kvinne, Maria Magdalena er den virkelige Jesus.

HAHAHAHA, du har helt klart aldri lest Bibelen

Skrevet

Lebsisk menighet, for de som gidder å klikke på linken, før de bobler over av religionshets.

Anonymkode: 2d6b9...76c

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HAHAHAHA, du har helt klart aldri lest Bibelen

Menn har forandret bibelen, i den orginale teksten var det Maria som var Kristus.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menn har forandret bibelen, i den orginale teksten var det Maria som var Kristus.

Nei, det var det ikke

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var det ikke

Det var nok det, slutt å la deg lure av patriarkiet 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var nok det, slutt å la deg lure av patriarkiet 

Da bør du nesten dokumentere påstanden din, men det vil vel neppe skje siden du åpenbart lyver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...