AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #1 Skrevet 31. oktober 2018 I mane sangtekster hvor en mann synger om en kvinne han elsker, så må hun alltid bygges opp. Har aldri hørt en kvinne synge om en mann som om hun må bygge opp selvbildet hans. Hun kan synge som om hun savner han, elsker han osv .. men ofte synger menn om kvinner som om "i tell her she is beautiful, but she dont believe" og masse liknende slik. Men jeg ser dette i filmer også. Ofte har kvinnen et dårlig selvbilde som må bygges opp av en mann! Anonymkode: 91676...759
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #3 Skrevet 31. oktober 2018 *kremt * Jeg tviler på at menn (flertall, generelt snakka ) har selvbilde som må bygges opp. Temmelig ofte må de jekkes ned litt og det tar seg nok ikke ut i sangteksten. Anonymkode: 5c903...e7d 7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #4 Skrevet 31. oktober 2018 Altså, kvinners selvbilde må alltid bygges opp. Har aldri sett en mann i filmer eller hørt noen tekst om en mann som må bygges opp av en kvinne. Kvinner må alltid bygges opp av menn. Anonymkode: 91676...759
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #5 Skrevet 31. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: *kremt * Jeg tviler på at menn (flertall, generelt snakka ) har selvbilde som må bygges opp. Temmelig ofte må de jekkes ned litt og det tar seg nok ikke ut i sangteksten. Anonymkode: 5c903...e7d nei ikke sant. mens kvinner må bygges opp. Anonymkode: 91676...759
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #6 Skrevet 31. oktober 2018 Just now, AnonymBruker said: Altså, kvinners selvbilde må alltid bygges opp. Har aldri sett en mann i filmer eller hørt noen tekst om en mann som må bygges opp av en kvinne. Kvinner må alltid bygges opp av menn. Anonymkode: 91676...759 Du må nesten komme med noen eksempler her. Anonymkode: 217cb...a77 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #7 Skrevet 31. oktober 2018 Hva slags musikk hører du på? Anonymkode: 1b8cf...2ab 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #8 Skrevet 31. oktober 2018 Menn skriver sanger som de tror kvinner ville syntes var romantiske/ søte. Er ikke som om det er kvinnene som sier til mennene at de skal skrive den type tekster,. Så du kan jo spørre deg selv hvorfor menn har dette behovet for å søke underkuede kvinner som må bygges opp Anonymkode: c36e9...4ee 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #9 Skrevet 31. oktober 2018 26 minutter siden, AnonymBruker said: I mane sangtekster hvor en mann synger om en kvinne han elsker, så må hun alltid bygges opp. Har aldri hørt en kvinne synge om en mann som om hun må bygge opp selvbildet hans. Hun kan synge som om hun savner han, elsker han osv .. men ofte synger menn om kvinner som om "i tell her she is beautiful, but she dont believe" og masse liknende slik. Men jeg ser dette i filmer også. Ofte har kvinnen et dårlig selvbilde som må bygges opp av en mann! Anonymkode: 91676...759 Kan ikke huske å ha hørt noen sånne sangtekster. Men kanskje vi skulle laget en sånn sang for menn på kg? "I tell him his p**** is normal, but he says nono, it's smaaaall!" Anonymkode: f3347...2d7 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #10 Skrevet 31. oktober 2018 Mange menn innbiller seg at kvinner trenger å høre dette fra menn. Verst som eksistere er menn som absolutt skal drage utsennde inn i skryt.. Anonymkode: f2aad...8f3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #11 Skrevet 1. november 2018 Tone Damli forsøker å "bygge opp" en eller annen mann i Imagine: Every breath that I take It's like breathing underwater But easy when I call out your name Sad to say He can never take your place You will never be replaced Anonymkode: afbcb...0a6 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #13 Skrevet 1. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: ffca3...9d0 en damemagnet altså..... Bytt om kjønnene da! Hadde det vært en dame med 3 menn over seg hadde hun vært en hore. Anonymkode: 91676...759
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #14 Skrevet 1. november 2018 Det svake kjønn😆 Anonymkode: 26bc0...dd3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #15 Skrevet 1. november 2018 Det er aldri teksten som får meg til å like en låt. Jeg hater kjærlighetskliss og piss, hvis det ikke skrives på en sarkastist måte. Du har helt klart ræva musikksmak. Anonymkode: 1b8cf...2ab
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #16 Skrevet 1. november 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er aldri teksten som får meg til å like en låt. Jeg hater kjærlighetskliss og piss, hvis det ikke skrives på en sarkastist måte. Du har helt klart ræva musikksmak. Anonymkode: 1b8cf...2ab jeg liker ikke sånn musikk! Det er en jeg liker som gjør det. men jeg lurer på om jeg skal holde meg unna han pga tekstene han liker. det kan vitne om at han vil ha underdanige jenter... Anonymkode: 91676...759
Gjest IommI Skrevet 1. november 2018 #17 Skrevet 1. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg liker ikke sånn musikk! Det er en jeg liker som gjør det. men jeg lurer på om jeg skal holde meg unna han pga tekstene han liker. det kan vitne om at han vil ha underdanige jenter... Anonymkode: 91676...759 Hvordan i helvete kan du like en person med dårlig musikksmak? Musikken man hører på sier alt om en person. Folk med ræva smak, er ikke verdt å kaste bort tid på. På den andre siden, hvis man hører på låter hvor de growler om å tilbe satan, betyr det ikke at man er satanist. Han er antagelig bare en fyr med ræva smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå