AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #1 Skrevet 31. oktober 2018 Det er litt vanskelig å få et ordentlig bilde av streken, men det er en veldig svak strek der. Tok en igår også, der var det ingen strek. Denne er tatt på morgenen idag, er 9 eller 10 dpo. Den er såvidt antydning til lilla synes jeg, men det kommer ikke frem på bildet. Kan såklart ta feil ang fargen. Hva tenker dere? Anonymkode: ea421...30a
maddiie Skrevet 31. oktober 2018 #2 Skrevet 31. oktober 2018 Aner en strek ja! spør i testeforumet, der er de eksperter ☺️
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #4 Skrevet 31. oktober 2018 Akkurat nå, maddiie skrev: Aner en strek ja! spør i testeforumet, der er de eksperter ☺️ Takk for det, da skal jeg spørre der også 😊 Ts Anonymkode: ea421...30a
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #5 Skrevet 31. oktober 2018 Kan jeg også spørre, er det noen som vet om det kommer en sånn strek på disse testene hvis man ikke er gravid? streken er hel og like tykk som den andre, bare så svak som den går ann å bli. Men burde den ikke være positivt hvis streken er der? Er så håpefull, derfor jeg spør og graver litt Ts Anonymkode: ea421...30a
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #6 Skrevet 31. oktober 2018 Klarer ikke se om den har farge. Test om noen dager Anonymkode: 47d00...e84
Gjest Katteelskeren Skrevet 31. oktober 2018 #7 Skrevet 31. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg også spørre, er det noen som vet om det kommer en sånn strek på disse testene hvis man ikke er gravid? streken er hel og like tykk som den andre, bare så svak som den går ann å bli. Men burde den ikke være positivt hvis streken er der? Er så håpefull, derfor jeg spør og graver litt Ts Anonymkode: ea421...30a Hei, Er dette en RFSU test? Jeg og flere andre har fått slik strek uten å ha vært gravid dessverre. Prøv heller med en annet merke i morgen. Anbefaler deg å se på tråden om å tolke RFSU test 😊
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #8 Skrevet 31. oktober 2018 Det var dessverre ikke graviditet. Mensen kom ikveld, 6 dager før tiden. Merkelig det også, for jeg har alltid og da mener jeg alltid 28 dagers syklus. Hva som skjedde denne måneden skjønner jeg ikke. Men takk likevel for alle svar ts Anonymkode: ea421...30a
frk.Sanna Skrevet 31. oktober 2018 #9 Skrevet 31. oktober 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var dessverre ikke graviditet. Mensen kom ikveld, 6 dager før tiden. Merkelig det også, for jeg har alltid og da mener jeg alltid 28 dagers syklus. Hva som skjedde denne måneden skjønner jeg ikke. Men takk likevel for alle svar ts Anonymkode: ea421...30a Blør du mye? Kanskje det er festeblødning...
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #10 Skrevet 31. oktober 2018 Hm, blør foreløpig bare litt lyserosa blod, men er det mensen så burde det blø veldig om en times tid. Har litt menssmerter også. Jeg kan oppdatere ts Anonymkode: ea421...30a 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #11 Skrevet 1. november 2018 Ts her igjen med oppdatering. Desverre var det mensen. Jeg blødde såvidt noe som helst frem til morgenen idag, men idag har det begynt å blø som vanlig. Evt kan jeg ha en tidlig SA, for det er jo veldig spesielt for meg å få mensen tidligere, det gjør jeg aldri. Men uansett hva det er så er jeg ikke gravid (lenger) ihvertfall 😕 Anonymkode: ea421...30a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå