AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #1 Skrevet 31. oktober 2018 Nå som nettene blir lange og kulda setter inn så trenger hender og lepper litt ekstra pleie. Det ruller og går reklame for denne varianten på TV, men jeg kjenner lite til det. Noen som har prøvd håndkrem eller leppepomade? Og hvor får man egentlig kjøpt det? Har kun sett håndkremen på type byggevare og sånn. Anonymkode: 41f63...5bd
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #2 Skrevet 2. november 2018 Jeg prøvde håndkremen for noen år siden. Tror faktisk jeg fortsatt har den liggende i en skuff, da den absolutt ikke var noe å skryte av. Den er ikke spesielt fuktighetsgivende, men den lager vel en eller annen barriere da den egentlig bare er en form for voks? Jeg må innrømme at jeg ikke helt husker hva ingrediensene er. Den trakk seg i hvert fall aldri helt inn, og derfor ble den ganske vanskelig å få brukt. Vil heller anbefale å smøre deg med en tykk håndkrem før du legger deg, og så sove med enten bomullshansker eller ullvotter. Det gjør jeg i perioder der hendene mine er på det tørreste. Anonymkode: 087ec...8ed
Gjest Raptuza Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 Den har fått litt varierende omtale av forbrukere på nettet, håndkremen. Noen sier den er topp, andre sier den er ubrukelig....! Jeg tror den må testes for å finne ut om den er noe for deg. Og hender er forskjellige. Jeg personlig heller til at den ikke er noe vidundermiddel/bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå