Michaeldennis Skrevet 12. november 2018 #61 Skrevet 12. november 2018 Just now, Michaeldennis said: Min er 6’9 inches long (ca20.5cm) Også circumcised
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #62 Skrevet 12. november 2018 6,9 inches er 17,5 cm. Make up your mind. Anonymkode: d35a7...e49 2
Ansagt Skrevet 12. november 2018 #63 Skrevet 12. november 2018 På 1.11.2018 den 8.18, AnonymBruker skrev: Når det er snakk om penis størrelse og sånne ting så er det ikke ett mannfolk på sånne forum som er under 20cm 🤪 Merkelig at det nesten bare er menn med stor penis på alle sånne forum Anonymkode: ebdef...b3a Du har et poeng, men samtidig så har de med giga penis et sannsynlig behov for å dele dette med andre også. De er jo så stolte😅
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #64 Skrevet 12. november 2018 Har selv en på 21 cm. Fått høre fra flere at det er idealet. Ogås eks-damer har sagt det etter at det var slutt, så de har ikke hatt noen grunn til å lyve. Anonymkode: 6fc08...51e 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #65 Skrevet 12. november 2018 6 timer siden, Michaeldennis skrev: Min er 6’9 inches long (ca20.5cm) 7,9 tommer er ca 20 cm. Så en tomme mindre er standardavvik mindre. Det er mange % mindre. Merkbart mindre. Men liten, nei. Anonymkode: 7e3d0...181
Gjest loveli Skrevet 13. november 2018 #66 Skrevet 13. november 2018 (endret) 16cm. Lang nok til at dype støt er mulig når jeg er klar for det, men ikke for lang til at jeg ikke får tilpasset rumpa mi i f.eks hard og kjapp doggy. For dype støt gjør vondt bakfra. 😖 Jeg bøyer bare rumpa litt ned slik at penis ikke kommer så langt inn. Så snur vi oss og tar noen rolige dype støt når jeg har bena rundt nakken hans f.eks. Det gjør vondt-godt forfra. 🤤 Liker at penis er gjennomsnittlig tykk, ikke mindre. Har følsom skjede, kommer veldig fort og lenge vaginalt og det er rådeilig med en penis som kjennes godt. Dessverre gir ikke små peniser samme stimuli. Kan komme av en liten penis også, men de dype orgasmene får jeg ikke. Det skjer bare når jeg blir stimulert innerst i skjeden og på livmorhalstappen. Fingring/hjelpemidler er ikke det samme og jeg oppnår ikke de dype orgasmene med det heller. Hjernen og stimuli av den har mye å si altså. En ikke-mindre-enn-gjennomsnittet-pikk tenner meg enormt. (Dog, størst er ikke best. De fleste jeg har hatt sex med har vært over 16cm. Da gjør mye vondt.) Endret 13. november 2018 av loveli
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #67 Skrevet 13. november 2018 Har bunnet ca 85% av damene jeg har sex med i alle stillinger så da vil jeg tro at noen cm kortere er optimalt for de fleste kvinner. Kanskje rundt 15 cm er optimal størrelse siden en gjennomsnittsvagina passer best med en gjennomsnittspenis🙂 Anonymkode: 6c932...a8d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå