AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #1 Skrevet 31. oktober 2018 Vi skal ha bursdag hjemme. Ikke så fancy som på lekeland osv. Men da lurer jeg på tips til bursdagsleker? Hva er skikkelig stas blant 7-åringer? Anonymkode: e2c5e...e21
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #2 Skrevet 31. oktober 2018 Da jeg var liten hadde vi, og alle andre, alltid bursdager hjemme. Vi klarte oss fint selv og lekte med det vi ville, men både skattejakt, fiskedam, pinjata, sette hale på grisen osv passer i bursdager. Ellers er det helt vanlige leker som gjemsel Anonymkode: 2350c...725
Rararara Skrevet 31. oktober 2018 #3 Skrevet 31. oktober 2018 Skattejakt, fiskedam, bygge høyest tårn av mashmellows og spagetti, refleksløype ute med lommelykt, leke statue når musikken stopper, kaste våte svamper på far 🙈. Ellers opplever jeg at det er greit å ikke legge opp til for mange aktiviteter. Tida går fort!
Arkana Skrevet 31. oktober 2018 #4 Skrevet 31. oktober 2018 Min erfaring er at det ikke er behov for aktiviteter. Det er moro nok å leke med andres leker og vi opplever aldri at noen kjeder seg. Vi har pleid å ha fiskelek når de får godteposene og det er alt (til gjengjeld liker de det veldig godt). To timer går veldig fort. Piñata har vært gøy også. Vi legger i så fall ferdigfylte godteposer inni og ikke løst godteri da jeg hos andre har sett at det da fort blir slik at tre-fire barn er skikkelig frampå og tar alt godteriet mens de stille og sjenerte får mye mindre. 1
Zienna Skrevet 31. oktober 2018 #5 Skrevet 31. oktober 2018 Her vi bor er det mest fancy å være hjemme hos den som har bursdag. Barnebarna mine på 6 og 9 år, sier at de er lei av lekeland, kinobursdag og bassengbursdag. Det mest spennende for dem er å komme hjem til vennene sine, være sammen og leke med nye leker. Mitt beste tips er å lage litt spenning. Sett stjerneskudd på bursdagskake. Slå av lyset rundt bursdagsbordet. Så bæres kaka inn med sprakende stjerneskudd. Jeg lover at ungene synes det er topp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå