AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #1 Skrevet 31. oktober 2018 Lurer på å gi minsten (snart 7 år) bilbane til jul. En som er elektrisk, og der to kan kjøre om kapp. Helst med loop - det blir sikkert litt kjedelig uten. Noen som har en å anbefale? Med OK kvalitet? Som ikke bikker tusenlappen? Han har et knøttlite soverom, så banen må brukes i stua, og helst være lett å demontere og sette opp igjen... Anonymkode: 89459...4ca
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #2 Skrevet 31. oktober 2018 Jeg trenger også tips om dette! Det er ofte dårlig kvalitet på bilbaner. Anonymkode: 870a9...889
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #3 Skrevet 31. oktober 2018 Carrera go er i alle fall ikke lett å demontere og sette opp igjen. Vi har den og knekker av en eller flere biter hver gang den ryddes bort. 😛 Den funker fint ellers da. Anonymkode: 5dac5...1a1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #4 Skrevet 31. oktober 2018 Kjøp skikkelig kvalitet. Scalextric har gode bilbaner som er lette å ta fra hverandre og sette sammen igjen. De kan bygges om, og kjøpes nye deler og nye biler til, så dere kan bygge ut senere. Har dessverre aldri ikke sett loop i noen av de settene jeg har sett. Anonymkode: b09d2...616 1
Susan Sto Helit Skrevet 31. oktober 2018 #5 Skrevet 31. oktober 2018 Skal du ha bra bilbane med loop (ikke elektisk) så har Hotwheels masse kult. Bygg to like, parallelle baner, og kjør om kapp.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #6 Skrevet 31. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Carrera go er i alle fall ikke lett å demontere og sette opp igjen. Vi har den og knekker av en eller flere biter hver gang den ryddes bort. 😛 Den funker fint ellers da. Anonymkode: 5dac5...1a1 Oi - det var denne jeg hadde sett mest på... Kanskje vi kan skyve den under bordet i spisestua (der vi sjelden spiser) når banen ikke er i bruk.... Anonymkode: 89459...4ca
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #7 Skrevet 31. oktober 2018 1 time siden, Susan Sto Helit skrev: Skal du ha bra bilbane med loop (ikke elektisk) så har Hotwheels masse kult. Bygg to like, parallelle baner, og kjør om kapp. Ikke elektrisk - vil det si at bilene går på batteri? Ser Hotwheels har mye fint, men butikkene nært oss har ingen baner på lager. Bare løse deler. Tror det blir litt for avansert for meg å sette sammen noe slikt selv, tryggest å gå for en pakkeløsning... 😛 Anonymkode: 89459...4ca
Susan Sto Helit Skrevet 31. oktober 2018 #8 Skrevet 31. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke elektrisk - vil det si at bilene går på batteri? Ser Hotwheels har mye fint, men butikkene nært oss har ingen baner på lager. Bare løse deler. Tror det blir litt for avansert for meg å sette sammen noe slikt selv, tryggest å gå for en pakkeløsning... 😛 Anonymkode: 89459...4ca Nei, bilene "skytes ut" med sprettert, og så raser de gjennom banen av seg selv. Noen av loopene har en funksjon som gir bilen mer fart. Helt vanlige hotwheels lekebiler altså. En variant med mye loop: https://www.br.no/leker/lekekjoeretoey/hot-wheels-corkscrew-crash-track-set-/000000000129457001.html?gclid=CjwKCAjwpeXeBRA6EiwAyoJPKmnORIGYK1NCQP8IRMXW54YjiT6NSZN0c_rzCoHqai-6BuD1EYkS_BoCKfEQAvD_BwE&ef_id=W9lVZQAABLGTrFKi:20181031122538:s 1
Susan Sto Helit Skrevet 31. oktober 2018 #9 Skrevet 31. oktober 2018 Her er en med loop som gir fart. https://www.extra-leker.no/hw-race-rally-mega-rally-track-set-fvj21 1
ransfelt are Skrevet 31. oktober 2018 #10 Skrevet 31. oktober 2018 Scalextric: https://rcbutikken.no/nb-NO/kategorier/bilbaner-fra-scalextric.aspx Her kan jeg sitte og drømme om at jeg var 10 år igjen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå