Gå til innhold

Bilbane til jul, 7 år. Anbefalinger ønskes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å gi minsten (snart 7 år) bilbane til jul. En som er elektrisk, og der to kan kjøre om kapp. Helst med loop - det blir sikkert litt kjedelig uten.

Noen som har en å anbefale? Med OK kvalitet? Som ikke bikker tusenlappen?

Han har et knøttlite soverom, så banen må brukes i stua, og helst være lett å demontere og sette opp igjen...

Anonymkode: 89459...4ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger også tips om dette! Det er ofte dårlig kvalitet på bilbaner. 

Anonymkode: 870a9...889

Skrevet

Carrera go er i alle fall ikke lett å demontere og sette opp igjen. Vi har den og knekker av en eller flere biter hver gang den ryddes bort. 😛

Den funker fint ellers da.

Anonymkode: 5dac5...1a1

Skrevet

Kjøp skikkelig kvalitet. Scalextric har gode bilbaner som er lette å ta fra hverandre og sette sammen igjen. De kan bygges om, og kjøpes nye deler og nye biler til, så dere kan bygge ut senere.

Har dessverre aldri ikke sett loop i noen av de settene jeg har sett.

Anonymkode: b09d2...616

• Liker 1
Skrevet

Skal du ha bra bilbane med loop (ikke elektisk) så har Hotwheels masse kult. Bygg to like, parallelle baner, og kjør om kapp.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Carrera go er i alle fall ikke lett å demontere og sette opp igjen. Vi har den og knekker av en eller flere biter hver gang den ryddes bort. 😛

Den funker fint ellers da.

Anonymkode: 5dac5...1a1

Oi - det var denne jeg hadde sett mest på... Kanskje vi kan skyve den under bordet i spisestua (der vi sjelden spiser) når banen ikke er i bruk....

Skrevet
1 time siden, Susan Sto Helit skrev:

Skal du ha bra bilbane med loop (ikke elektisk) så har Hotwheels masse kult. Bygg to like, parallelle baner, og kjør om kapp.

Ikke elektrisk - vil det si at bilene går på batteri?  Ser Hotwheels har mye fint, men butikkene nært oss har ingen baner på lager. Bare løse deler. Tror det blir litt for avansert for meg å sette sammen noe slikt selv, tryggest å gå for en pakkeløsning... 😛

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke elektrisk - vil det si at bilene går på batteri?  Ser Hotwheels har mye fint, men butikkene nært oss har ingen baner på lager. Bare løse deler. Tror det blir litt for avansert for meg å sette sammen noe slikt selv, tryggest å gå for en pakkeløsning... 😛

Nei, bilene "skytes ut" med sprettert, og så raser de gjennom banen av seg selv.

Noen av loopene har en funksjon som gir bilen mer fart.

Helt vanlige hotwheels lekebiler altså.

En variant med mye loop:

https://www.br.no/leker/lekekjoeretoey/hot-wheels-corkscrew-crash-track-set-/000000000129457001.html?gclid=CjwKCAjwpeXeBRA6EiwAyoJPKmnORIGYK1NCQP8IRMXW54YjiT6NSZN0c_rzCoHqai-6BuD1EYkS_BoCKfEQAvD_BwE&ef_id=W9lVZQAABLGTrFKi:20181031122538:s

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...