AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #1 Skrevet 31. oktober 2018 Kan de som velger 80% dekning på foreldrepenger, og som da vil ja permisjon også etter at barnet har fylt ett år motta kontantstøtte fra barnet er 13 mnd, eller vil de kunne få kontantstøtte først når de er tilbake i jobb/har brukt opp perioden for foreldrepenger? Jeg tenker på de som tar ut alle foreldrepengene i ett, ikke de som velger gradert. Anonymkode: df018...3c4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #2 Skrevet 31. oktober 2018 Ja. Man kan være i full jobb og motta kontantsstøtte. Anonymkode: bde1b...efc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #3 Skrevet 31. oktober 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Man kan være i full jobb og motta kontantsstøtte. Anonymkode: bde1b...efc Ts spurte jo om omvendt da 😛 om man Jan få kontantstøtte når man fortsatt er i permisjon Anonymkode: b5fbe...f86
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #4 Skrevet 31. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts spurte jo om omvendt da 😛 om man Jan få kontantstøtte når man fortsatt er i permisjon Anonymkode: b5fbe...f86 Og du forstod ikke svaret? Som er Ja? Annen inntekt spiller ingen rolle. Snakk om å lage issues av ingenting. Anonymkode: bde1b...efc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #5 Skrevet 31. oktober 2018 At man kan være i full jobb var bare en tilleggskommentar for å vise at inntekt ikke betyr noe. Hvis du leser en gang til, er det er . etter ja Anonymkode: bde1b...efc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #6 Skrevet 31. oktober 2018 TS her. Jeg er tydeligvis litt treg😅 Men jeg forstår det som at man kan motta både kontantstøtte OG foreldrepenger samtidig. Er det riktig? Anonymkode: df018...3c4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #8 Skrevet 31. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg er tydeligvis litt treg😅 Men jeg forstår det som at man kan motta både kontantstøtte OG foreldrepenger samtidig. Er det riktig? Anonymkode: df018...3c4 Så lenge barnet ikke går i barnehage så spiller det ingen rolle om du får foreldrepenger, jobber, vinner i lotto, mottar arv osv osv 😃👍🏼 Du får kontantstøtte fordi barnet ikke går i bhg. Anonymkode: 0c0da...916
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #9 Skrevet 31. oktober 2018 Sosialstønad blir motregnet kontantsstøtte. All annen inntekt har ingen påvirkning Anonymkode: bde1b...efc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #10 Skrevet 31. oktober 2018 Tusen takk for svar! 😊 TS Anonymkode: df018...3c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå