Gjest Teletubbien Skrevet 23. mars 2005 #1 Skrevet 23. mars 2005 Nå har jeg kjøpt bur, mat, spon, høy, hus, vannflaske, snacks og masse rart... Det eneste jeg mangler er.... marsvinet!!!! Har lett masse etter noen helt spesielle små dyr; nemlig to langhårete jenter som er så små som mulig, men det er vanskelig å finne tak i, siden jeg er litt kresen. Har funnet to gutter, og mangler bare jentene til det andre buret Sheltie, coronet, peruaner.... Noen som vet om noe????
Pandora Skrevet 23. mars 2005 #2 Skrevet 23. mars 2005 Hehe grattulerer med verdens herligste kjæledyr. (min mening) Nå vet jeg ikke hvor du bor så her er noen linker til langhårs oppdrettere : Løvetannens har alle langhårs variantene Cavia Harmonia har også en god del varianter innenlanghår. Myra's Har noe langhår. oppdrett i bodø. Melody's har noe langhår Remmamyren's har også noe langhår. Kan sikkert finne flere linker nærmere deg også. Lykke til.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2005 #3 Skrevet 23. mars 2005 Gratulerer med marsvin, verdens mest sjarmerende dyr! Jeg har to guttebasser jeg!
Pandora Skrevet 23. mars 2005 #4 Skrevet 23. mars 2005 så artig at det er flere med marsvin her da. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå