Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det verste knepet du har hørt noen gjøre på Halloween når de ikke har fått godteri?

Når jeg var rundt 11 år så hørte på skolen at det var en gjeng barn som hadde tatt livet av katten til damen fordi hun ikke ga dem godteri, helt grusomt hva folk kan finne på :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste jeg kjenner til er noen som pakka inn en bil i dopapir. Ganske harmløst, men eieren var visst rimelig forbanna.

Anonymkode: dc1e0...f88

Skrevet

Drite på trappa er en højdare.

Anonymkode: fd8c9...e6c

Skrevet

I fjor kasten en unge (15 år) egg på vindusruten vår. Veldig kjipt siden vi hadde gitt snop til alle og pyntet fint. Dette er den samme gutten som har knust garasje ruten vår med en stein mitt på natten. Vi kjenner ikke denne gutten, men han har gått på skole med mine barn som er 10 og 13 år. Faren til denne gutten er svært rik, men betaler han for skadene? Nei.

Anonymkode: 09c6b...b97

Skrevet

Min avdøde bestemor fortalte at noen hadde sprengt postkasser på halloween der hun bodde.

Skrevet

Sand på trappen 😄

syns det var greit, tok meg 30 sek å koste bort.

Anonymkode: dbea8...62e

Skrevet

Verste, og beste, var da jeg gav beskjed til en gjeng på fire-fem år at vi ikke feirer halloween.

Gutt: "Får vi ikke godteri da? "

Jeg:" Nei, dessverre. Har ikke noe å gi en gang. "

Gutt:" Da blir det knep da... VRÆÆÆÆÆH! "

Så løp de og jeg holdt på å le meg ihjel av hele greia. Etter den episoden har de fått knasket sitt😊

• Liker 1
Skrevet
På 31.10.2018 den 22.43, AnonymBruker skrev:

I fjor kasten en unge (15 år) egg på vindusruten vår. Veldig kjipt siden vi hadde gitt snop til alle og pyntet fint. Dette er den samme gutten som har knust garasje ruten vår med en stein mitt på natten. Vi kjenner ikke denne gutten, men han har gått på skole med mine barn som er 10 og 13 år. Faren til denne gutten er svært rik, men betaler han for skadene? Nei.

Anonymkode: 09c6b...b97

Du må jo anmelde....

Anonymkode: 951e9...995

• Liker 2
Skrevet

Her får dere søteste Halloween knep fra i år😊

Feirer ikke Halloween og lot utelamper være avslått for å vise dette. Men så ringte det på lell, og utenfor stod niesen min og fire andre unger i 7 års alderen og ropte knask eller knep. Jeg sa vi ikke hadde godteri så de måtte dessverre gå. Så begynte de å synge bæ bæ lille lam av full hals. Høyt og skingrende! Jeg hadde igjen døra, men etter noen minutter ringte det på igjen og da mannen min åpnet sang de Napoleon med sin hær for full hals. Da knakk vi sammen i latter og resignerte. De fikk en bit sjokolade hver og takket for dette med å synge en vennesang de hadde lært på skolen❤️

Og til dere KG-troll som nå bare venter på å komme med enlinjers kommentarer om bortskjemte unger og dårlig oppdragelse kan ta dere en bolle😤

Anonymkode: 14902...ccd

Skrevet
På 4.11.2018 den 20.45, AnonymBruker skrev:

Her får dere søteste Halloween knep fra i år😊

Feirer ikke Halloween og lot utelamper være avslått for å vise dette. Men så ringte det på lell, og utenfor stod niesen min og fire andre unger i 7 års alderen og ropte knask eller knep. Jeg sa vi ikke hadde godteri så de måtte dessverre gå. Så begynte de å synge bæ bæ lille lam av full hals. Høyt og skingrende! Jeg hadde igjen døra, men etter noen minutter ringte det på igjen og da mannen min åpnet sang de Napoleon med sin hær for full hals. Da knakk vi sammen i latter og resignerte. De fikk en bit sjokolade hver og takket for dette med å synge en vennesang de hadde lært på skolen❤️

Og til dere KG-troll som nå bare venter på å komme med enlinjers kommentarer om bortskjemte unger og dårlig oppdragelse kan ta dere en bolle😤

Anonymkode: 14902...ccd

Herregud så søte. Klart de må få godteri når de sang. Ikke bare en, men tre sanger. Hadde jeg fått disse på døren (feirer ikke halloween), hadde jeg smeltet totalt.

Skrevet

En i familien min fikk sykkelen punktert av ungdommer på halloween.  

Skrevet

Rotten gjedde i postkassen som hadde modnet siden september. Sluttet med slikt nå. Forstår at noen tar avstand fra feiring noe jeg selv gjør nå. Men barn forstår ikke dette og noen tror man skal gjøre ugang

Anonymkode: cb3ed...3b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...