AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #1 Skrevet 31. oktober 2018 Både jeg og mannen trives best med å ha hans nytelse i sentrum når vi har sex. Som en forlengelse av dette sier mannen min nå at han ikke ønsker at jeg lenger oppnår orgasme. Hvertfall så vil han at det skal gå lang tid mellom hver gang jeg får lov, han snakker om flere år mellom hver gang. Han mener at vi begge fokuserer mer på hans nytelse dersom min orgasme er ute av bildet. Mer det andre som har partnere som ikke lar dere få orgasme når dere vil? Nå har det seg slik at jeg synes jo at det er kjempedeilig å få orgasme. Men, hele livet, helt siden jeg begynte å onanere og få orgasmer har jeg alltid umiddelbart etter en orgasme fått en reaksjon. Jeg angrer alltid, føler meg skamfull og svært nedfor og rett og slett uvel. Jeg får rett og slett en negativ fysisk reaksjon. Jeg har lest mye om dette og det handler om drop av hormoner og kvinner får denne type orgasme-blues 4 ganger oftere enn menn. En del av meg er litt lettet at jeg nå skal slippe å føle dette hver gang jeg har sex. er det flere som har det på samme måten? Anonymkode: e5562...a10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 Populært innlegg #2 Skrevet 31. oktober 2018 Du kødder nå, ikke sant? Anonymkode: e28b5...fcb 63
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #3 Skrevet 31. oktober 2018 Eh... Ja.. Jeg veit ikke helt hva jeg skal si jeg Anonymkode: ccb38...bd0 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 Populært innlegg #4 Skrevet 31. oktober 2018 Tenk å ha en mann som støtter at du skal føle skam og ubehag over å få orgasme og at du selv ikke ser hvor alvorlig galt dette er. Du trenger hjelp, med en gang. Anonymkode: 6402a...ad6 55
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #6 Skrevet 31. oktober 2018 Dette må du tenke grundig gjennom, TS. Det finnes sikkert mennesker der ute som liker og ønsker å leve sånn, spørsmålet er grunnlaget man tar avgjørelsen på. Jeg er ikke sikker på om skamfølelse etter orgasme er et sunt grunnlag. Det ville vært noe annet om du hadde et genuint ønske om å si fra deg egen nytelse fordi hans nytelse gir deg større glede. Nei, tenk deg grundig om, og ikke minst forsikre deg om at 'avtalen' uten opphold kan sies opp av deg når som helst om du i ettertid kjenner at dette ikke er riktig for deg. Anonymkode: 25b04...840 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #7 Skrevet 31. oktober 2018 Jeg har aldri følt på skam for å oppnå en orgasme, det er mer som lykke. Jeg synes det er så rart at mannen din vil at du skal gå uten orgasme og heller prioritere hans? Kjæresten min er helt omvendt, han vil få meg til å komme om og omigjen til han blir så utslitt at han ikke engang kommer selv 🤔 Anonymkode: cf2be...0aa 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #8 Skrevet 31. oktober 2018 Nei, det der hadde jeg ikke giddet. Min mann gir meg flere orgasmer hver gang vi har sex. Han vil at jeg skal nyte det hver gang, han vil ikke holde nytelse FRA meg slik din vil. Dette høres bare veldig feil ut, at det er hans nytelse som er i sentrum. I et sunt forhold er begges nytelse i sentrum. Anonymkode: b4290...3e9 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #9 Skrevet 31. oktober 2018 Hvorfor ønsker han at kun han skal oppnå nytelse? Er det en variant av S/M for ham, eller er han bare kontrollerende (og egoistisk)? Problematikken er veldig fjern for meg, ingen av mine kjærester har noensinne uttrykt ønske om noe tilsvarende. Jeg ønsker også selv å oppnå orgasme, og føler ingen skam rundt dette. Hvorfor skulle jeg gidde å ha sex om jeg ikke selv har noen glede av det? Anonymkode: e1e41...07a 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #10 Skrevet 31. oktober 2018 Min (e) orgasme (r) er essensielt for både meg og ham, heldigvis, selv om hans nytelse også er viktig. Folk må gjøre hva de vil for min del, men jeg synes ikke dette høres sundt ut. Du får negative følelser rundt å få orgasme, og han - din partner! - forsterker dette. Dyrke skam... nei, god sex er skamløs, og dette høres ikke bra ut! Litt som at en kvinne har opplevd å bli voldtatt, og istedenfor at partner forsøker å gjøre henne trygg igjen seksuelt, så tenner han på hennes problemer med nærhet, og går inn for å forsterke det. Det er ikke sex, det er misbruk! Anonymkode: 796c1...be3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #11 Skrevet 31. oktober 2018 Dette blir for dumt. Sex er mellom to personer som elsker hverandre, og jeg mener begge parter bør få nyte dette. I mine øyne er sex en måte å uttrykke kjærlighet på, og begge parter bør ta initiativ slik at de har det godt sammen. Veldig egoistisk at bare han skal få orgasme, høres veldig merkelig ut... Anonymkode: a26a9...ba4 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #12 Skrevet 31. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri følt på skam for å oppnå en orgasme, det er mer som lykke. Jeg synes det er så rart at mannen din vil at du skal gå uten orgasme og heller prioritere hans? Kjæresten min er helt omvendt, han vil få meg til å komme om og omigjen til han blir så utslitt at han ikke engang kommer selv 🤔 Anonymkode: cf2be...0aa Men da er det jo ganske likt? Han setter din nytelse over sin egen. Anonymkode: e5562...a10 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #13 Skrevet 31. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenk å ha en mann som støtter at du skal føle skam og ubehag over å få orgasme og at du selv ikke ser hvor alvorlig galt dette er. Du trenger hjelp, med en gang. Anonymkode: 6402a...ad6 Han begrunner det ikke med hvordan jeg føler meg etter en orgasme. Det er jeg som tenker på det faktum at dersom jeg ikke får orgasme så fører det til at jeg slipper de negative følelsene jeg får etter en orgasme. Anonymkode: e5562...a10 1
SlemUlv Skrevet 31. oktober 2018 #14 Skrevet 31. oktober 2018 Jeg skal ha orgasme 1 gang dagen. At det ikke alltid skjer, er kun min egen feil Vi gjør dette, fordi noe av hans glede kommer fra å gi meg glede og nytelse. Akkurat som at noe av min nytelse, kommer fra å glede ham Jeg tror aldri jeg kunne vært samen med noen, so hadde nektet meg orgasme. Har du snakket med legen om dette med nedstemtheten? kanskje det er noe som kan gjøres noe med? 2
Horten Market Skrevet 31. oktober 2018 #15 Skrevet 31. oktober 2018 (endret) På 31.10.2018 den 6.20, AnonymBruker skrev: Jeg angrer alltid, føler meg skamfull og svært nedfor og rett og slett uvel. Jeg får rett og slett en negativ fysisk reaksjon. Jeg har lest mye om dette og det handler om drop av hormoner og kvinner får denne type orgasme-blues 4 ganger oftere enn menn. En del av meg er litt lettet at jeg nå skal slippe å føle dette hver gang jeg har sex. er det flere som har det på samme måten? Anonymkode: e5562...a10 Ja, det foreligger forskning som viser akkurat dette: Kvinner får negative følelser etter sex oftere enn menn. Dette er altså normalt og ikke noe galt ved deg som må "repareres". Med mindre det er en bakenforliggende årsak knyttet til oppdragelse eller opplevelser. Innlegget er ryddet for avsporing. Endret 2. november 2018 av Elaine Marley 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #16 Skrevet 31. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men da er det jo ganske likt? Han setter din nytelse over sin egen. Anonymkode: e5562...a10 Nei? Han tenner på å se meg komme, så det er for begges nytelse? Er heller ikke jeg som sier at vi skal prioritere min orgasme også kan han heller få en orgasme om noen år.. 😅 så, ikke det samme i det hele tatt. Anonymkode: cf2be...0aa
Isambard Skrevet 31. oktober 2018 #17 Skrevet 31. oktober 2018 Det var nylig en tråd av en mann som hadde kuken og ballene i et slags låsbart bur med nøkkel, så dama kunne kontrollere når kunne få orgasme. (ja, produktet finnes faktisk) Noen liker å underlegge seg andre. Dette kan være en tulletråd, men det finnes mye rare preferanser. Jeg ser ikke noen stor forskjell på TS og denne mannen. 1
SlemUlv Skrevet 31. oktober 2018 #18 Skrevet 31. oktober 2018 2 minutter siden, Isambard skrev: Det var nylig en tråd av en mann som hadde kuken og ballene i et slags låsbart bur med nøkkel, så dama kunne kontrollere når kunne få orgasme. (ja, produktet finnes faktisk) Noen liker å underlegge seg andre. Dette kan være en tulletråd, men det finnes mye rare preferanser. Jeg ser ikke noen stor forskjell på TS og denne mannen. Tja.. han du snakker om samtykket til det, i et D/s forhold. TS sin mann mener at hun ikke skal få orgasme, fordi hun får negative følelser rundt det (vistnok pågrunn av noe hormongreier), istedenfor å finne ut om det er noe som kan gjøres noe med. Så i mine øyne, er forskjellen samtykke
Horten Market Skrevet 31. oktober 2018 #19 Skrevet 31. oktober 2018 (endret) Innlegget er ryddet for avsporing. På 31.10.2018 den 18.06, SlemUlv skrev: Tja.. han du snakker om samtykket til det, i et D/s forhold. TS sin mann mener at hun ikke skal få orgasme, fordi hun får negative følelser rundt det (vistnok pågrunn av noe hormongreier), istedenfor å finne ut om det er noe som kan gjøres noe med. Så i mine øyne, er forskjellen samtykke Hvor i TS sitt innlegg er det du leser "ikke samtykke"? Jeg siterer to relevante setninger: På 31.10.2018 den 6.20, AnonymBruker skrev: Både jeg og mannen trives best med å ha hans nytelse i sentrum når vi har sex. En del av meg er litt lettet at jeg nå skal slippe å føle dette hver gang jeg har sex. Anonymkode: e5562...a10 Endret 2. november 2018 av Elaine Marley 1
SlemUlv Skrevet 31. oktober 2018 #20 Skrevet 31. oktober 2018 4 minutter siden, Horten Market skrev: Hvor i TS sitt innlegg er det du leser "ikke samtykke"? Jeg siterer to relevante setninger: 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Både jeg og mannen trives best med å ha hans nytelse i sentrum når vi har sex. Som en forlengelse av dette sier mannen min nå at han ikke ønsker at jeg lenger oppnår orgasme. Hvertfall så vil han at det skal gå lang tid mellom hver gang jeg får lov, han snakker om flere år mellom hver gang. Han mener at vi begge fokuserer mer på hans nytelse dersom min orgasme er ute av bildet. Mer det andre som har partnere som ikke lar dere få orgasme når dere vil? Nå har det seg slik at jeg synes jo at det er kjempedeilig å få orgasme. Men, hele livet, helt siden jeg begynte å onanere og få orgasmer har jeg alltid umiddelbart etter en orgasme fått en reaksjon. Jeg angrer alltid, føler meg skamfull og svært nedfor og rett og slett uvel. Jeg får rett og slett en negativ fysisk reaksjon. Jeg har lest mye om dette og det handler om drop av hormoner og kvinner får denne type orgasme-blues 4 ganger oftere enn menn. En del av meg er litt lettet at jeg nå skal slippe å føle dette hver gang jeg har sex. er det flere som har det på samme måten? Anonymkode: e5562...a10 Min uthevelse. TS sier ikke "vi er blitt enige om", eller at dette er noe hun ønsker. TS sier faktisk at vedkommende NYTER orgasmen, men at det kommer negative følelser etterpå. Som vistnok kommer av hormoner.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå