Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tuller ikke. når jeg er hos min mor på ferie, så spør hun alltid om jeg kan bli med henne ut dersom det er en grunn til at hun må ut. 
Vi bor ikke i skogen heller, så det er hus rundt. Mordere og kidnappere er det hun er redd. Men er ikke dette litt overkant? 
Hun må jo gå alene ellers..
Må jo være plagsomt å ha det slik, og jeg er redd at slik er arvelig. For jeg ser ikke noe frem til å bli eldre fordi kanskje dreier alt seg om angst da..

Anonymkode: fdb21...16d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må jo være plagsomt å ha det slik, og jeg er redd at slik er arvelig. For jeg ser ikke noe frem til å bli eldre fordi kanskje dreier alt seg om angst da..

Jeg tror du bør være reddere for å ha arvet din mors manglende evne til å tenke rasjonelt.

• Liker 3
Skrevet

Nå må ikke du få angst for å få angst her. Noen liker ikke mørket, sånn er det bare. Jeg liker ikke edderkopper. Faktisk smågulpet jeg nesten bare ved å skrive ordet. Og det er ingen fobi jeg har tenkt å jobbe med for å forebygge heller. Tenker at moren din kan få ha denne lille bekymringen sin, uten å gjøre det til en større greie. Sånn jeg påroper meg retten til å klapse de som kommer med en edderkopp i min retning for morroskyld :krangle:

• Liker 3
Skrevet

Jeg gikk heller ikke ut i mørket, men har lært meg å ihverfall gå ut litt før det blir sent. Det var ikke så plagsomt akkurat, og alle er vel redd for et eller annet. Ingen vits i å krisemaksimere alt mulig, og en må ikke gjøre noe med alt mulig. Grunnen til at jeg lærte meg å gå litt mer ut i mørket, var at jeg valgte å komme til og fra besøk. Ellers kan jeg ikke si at det er så plagsomt å ikke gå ut i mørket etter et visst klokkeslett. 

Anonymkode: e0b3e...222

Skrevet
6 timer siden, NancyDrew skrev:

Nå må ikke du få angst for å få angst her. Noen liker ikke mørket, sånn er det bare. Jeg liker ikke edderkopper. Faktisk smågulpet jeg nesten bare ved å skrive ordet. Og det er ingen fobi jeg har tenkt å jobbe med for å forebygge heller. Tenker at moren din kan få ha denne lille bekymringen sin, uten å gjøre det til en større greie. Sånn jeg påroper meg retten til å klapse de som kommer med en edderkopp i min retning for morroskyld :krangle:

Det der er så stygt gjort! At folk ikke skjønner at det er en reell fobi. Akkurat som om noen ville dyttet en med høydeskrekk mot kanten og holdt de der. Ingen ville vært så idiotiske. Så at de ikke kan få inn i hodet at å tulle med folk med fobier ikke er "gøy"! 

Anonymkode: e0b3e...222

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg tuller ikke. når jeg er hos min mor på ferie, så spør hun alltid om jeg kan bli med henne ut dersom det er en grunn til at hun må ut. 
Vi bor ikke i skogen heller, så det er hus rundt. Mordere og kidnappere er det hun er redd. Men er ikke dette litt overkant? 
Hun må jo gå alene ellers..

Vi er i 2018. Alt dreier seg om angst nå. Når du blir gammel kommer enda mer til å dreie seg om angst.

Anonymkode: 0da99...1b4

Skrevet
On 10/31/2018 at 9:12 AM, AnonymBruker said:

Vi er i 2018. Alt dreier seg om angst nå. Når du blir gammel kommer enda mer til å dreie seg om angst.

Mennesket har vel til alle tider hatt angst/fobi for et eller annet.

Anonymkode: d9d66...a1f

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mennesket har vel til alle tider hatt angst/fobi for et eller annet.

Anonymkode: d9d66...a1f

Sannsynligvis. Men nå har det virkelig tatt av. Lurer på om det flater ut, eskalerer eller reverseres. Jeg tipper eskalerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...