AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 👆 det har seg sånn at jeg er uføre pga at jeg holdt på å jobbe meg ihjel og kom meg aldri tilbake til jobb og etter dette har det bare gått en vei og det er 👇 jeg er i slutten av 30 årene, mann, men ingen barn da vi ikke kan få. De jeg jobbet døgnet rundt for og sammen med som jeg trodde var venner var visst ikke det alikevel, det var bare kollegialt så ingen av de har tatt kontakt etter at jeg ble borte. siden jeg jobbet så mye (80-100 timers uke) så greide jeg selvfølgelig ikke å opprettholde noen vennskap fra tidligere så jeg har ingen venner. familien har jeg ikke noe godt forhold til. Vi ser hverandre når vi «må» og av plikt. Jeg føler meg så «lost» 😭.. jeg har mistet alt. Tenker på det at hvis du er gravid så er det barselgrupper, hvis du mister noen så finnes det sorggrupper, men for oss i denne situasjonen, der havner vi mellom to stoler. hva hadde du gjort hvis du var meg? Ikke så lett å begynne et liv på nytt igjen når man nesten er 40. er det noen der ute som har noen råd eller vil fortelle hvordan de hadde løst situasjonen? Ts Anonymkode: 44891...d7f 1
absinthia Skrevet 31. oktober 2018 #2 Skrevet 31. oktober 2018 Huffda, det der er ikke så greit. Har også holdt på å jobbe meg ihjel, men jeg hadde heldigvis en god venninne og fikk flere venner etter jeg fikk tid til å være litt mer sosial. Dessuten hadde jeg barn og var «lokalkjendis». Uansett..når jeg kom meg litt mer på fote, så begynte jeg å omgås flere med samme interesser som meg og skiftet miljø. Det kan tenkes at dine tidligere kolleger er litt redde for å ta kontakt. Hvor mye overskudd har du i hverdagen? Min erfaring er hvertfall, at det hjelper godt på å gjøre noe som interesserer deg på relativ fast basis. ( I mitt tilfelle : gå på den samme rockepuben, trene kampsport, gå på biblioteket, gå ofte på den samme kafeen o.l.)
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #3 Skrevet 31. oktober 2018 Jeg bruker noe som heter Stedet som finnes i flere byer. Der møter man andre en dag i uka, stort sett skravler vi og spiser lunsj sammen. Alle er velkommen. Anonymkode: c92df...0f9
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #4 Skrevet 31. oktober 2018 Jeg er i midten av trettiårene, ufør, ingen jobb. Du har i det minste mann, og jeg har ikke det en gang. Det eneste av selskap jeg har er tv og radio. Men skjønner godt hvordan du har det for er i samme situasjon selv. Ingen sted å gå til og begrenset hva jeg kan gjøre som er grunnen til at jeg er ufør. Anonymkode: b589e...dc0
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #5 Skrevet 31. oktober 2018 Med de opplysningene har du gjort noe galt selv også. Anonymkode: 35e62...c31
Sulo_V Skrevet 31. oktober 2018 #6 Skrevet 31. oktober 2018 Meld deg på et lokalt språkkurs vel, så blir du kjent med en ny kultur og nye mennesker. Du får nye impulser og kan reise og besøke "din nye kjærlighet" (med eller uten mannen som følge!). Kan de i en trist liten, forblåst by i Jylland så kan du også.....:
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #7 Skrevet 31. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Med de opplysningene har du gjort noe galt selv også. Anonymkode: 35e62...c31 Så du er perfekt du da? Anonymkode: 9f869...09f
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #8 Skrevet 31. oktober 2018 Shit happens, jeg er 30 livet mitt har vært hardt hele livet bortsett fra etter 2010. Da giftet jeg meg og det er den leneste virkelige ykken jeg virkelig har i livet. Jeg ble nesten tvangsgifta, levde i tortur med hele min familie imot meg. Gikk gjennom umenneskelig mye press og dritt. Kunne skrevet en bok og du hadde blitt blow minda. Har vært der alt er sort. Totalt sort. Jeg ga aldri opp og det må ikke du heller. Når livet gir deg motstand så er det da du må stå på og ha håp. Du kunne levd i total fattigdom, men det gjør du ikke. Jeg tenker alltid at jeg ikke er alene om å ha/hatt det dritt. Trøster meg med at alle absolutt alle kommer til et punkt hvor livet rakner. Ikke det at jeg ønsker det for noen, men livet er sånn noen ganger. IKKE la det rakne. Det ordner seg. Gjør alle de tingene som ikke koster noe. Ta en tur ut, gå i to timer, tren, jogg, chat med folk. Det blir bra. Anonymkode: e00be...d29 1
Addie Skrevet 31. oktober 2018 #9 Skrevet 31. oktober 2018 Kan dere bli besøkshjem? Det er stor manko på det ❤️ Eller meld deg som frivillig. Det trengst til alt, fra leksehjelp til dele ut mat. Sjekk på frivillig.no, der er en oversikt over alle ting man kan gjøre. Du vil bli kjent med nye mennesker og du skal se at du får så utrolig mye mer igjen, enn de to ro-tre timene i uken du gir.
TrekStar Skrevet 31. oktober 2018 #10 Skrevet 31. oktober 2018 (endret) Alle har problemer. Ingen er perfekt. Selv de mest velstående, og tillsynelatende vellykkede familier og personer, har problemer på, eller av, en eller annen måte. Julia Michaels synger det som det er, med "Issues". Finn noe med mening for deg, slik at du kan jobbe forbi de problemene du føler hindrer deg i å være tilfreds med livet og hverdagen. Er det noe du savner, så jobb mot det, og søk tilbake til det, litt etter litt. Endret 31. oktober 2018 av TrekStar 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #11 Skrevet 31. oktober 2018 Hva med å bli med i en forening eller noe? Jeg var med i et lag, hvor de fleste medlemmene var over 40. Vet at flere av de ble venner og finner på ting i fritida også. Anonymkode: d941c...dc5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #12 Skrevet 31. oktober 2018 Tusen takk for alle svar og en god klem til dere som er i samme situasjon ❤️💐 Og til 👇 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Med de opplysningene har du gjort noe galt selv også. Anonymkode: 35e62...c31 Fuck You.... du er sikkert en fornøyelig person i det virkelige liv... idiot! ts Anonymkode: 44891...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #13 Skrevet 31. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for alle svar og en god klem til dere som er i samme situasjon ❤️💐 Og til 👇 Fuck You.... du er sikkert en fornøyelig person i det virkelige liv... idiot! ts Anonymkode: 44891...d7f Du er altså kun 110% ute etter sympati og svarer skarpt på alt som ikke er rosenrøde og silkemyke tilbakemeldinger? Å kalle en person idiot fordi h*n leste ut fra ditt innlegg at situasjonen du står i også kan ha med deg selv å gjøre? Med slik innstilling kommer det til å gå deg fryktelig bra fremover... Anonymkode: d1828...4fd
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #14 Skrevet 31. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for alle svar og en god klem til dere som er i samme situasjon ❤️💐 Og til 👇 Fuck You.... du er sikkert en fornøyelig person i det virkelige liv... idiot! ts Anonymkode: 44891...d7f Det er derfor du er alene. Ingen vil være venn med deg. Du er lost hahahahahshaha!! 😂😂😂😂😂 Anonymkode: 11372...773
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #15 Skrevet 31. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for alle svar og en god klem til dere som er i samme situasjon ❤️💐 Og til 👇 Fuck You.... du er sikkert en fornøyelig person i det virkelige liv... idiot! ts Anonymkode: 44891...d7f Denne holdningen hjelper deg ikke videre i livet, TS. Du skriver du har mistet alt, hva mener du med det? Jeg leser at du ikke hadde vennskap som tålte arbeidsmengden din, familien har du ikke noe godt forhold til, og dine kolleger har ikke tatt kontakt. Virker nesten som du har en stor rolle i denne tragedien selv, godt illustrert med ditt "fuck you" Det ser ut som du har en meget negativ innstilling, fokuserer på hva du ikke har, og kanskje aldri har hatt, heller enn hva du faktisk HAR. Du har en mann, du har lassevis med erfaring fra ditt arbeide, hva det nå enn var. Denne erfaringen kommer godt med hvis du VIL sosialiseres med andre igjen. Så skru på sjarmen og se på hva livet har å tilby, istedenfor å sutre over hva du ikke har tatt ansvar for å ordne selv. Lykke til! Anonymkode: a7c38...7dc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #16 Skrevet 31. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er altså kun 110% ute etter sympati og svarer skarpt på alt som ikke er rosenrøde og silkemyke tilbakemeldinger? Å kalle en person idiot fordi h*n leste ut fra ditt innlegg at situasjonen du står i også kan ha med deg selv å gjøre? Med slik innstilling kommer det til å gå deg fryktelig bra fremover... Anonymkode: d1828...4fd Var ikke bare det,men det hen kunne skrevet litt mer rundt det enn å bare skrive det, men det skjønte du visst ikke. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er derfor du er alene. Ingen vil være venn med deg. Du er lost hahahahahshaha!! 😂😂😂😂😂 Anonymkode: 11372...773 Jo takk for det ❤️ Så hyggelig å våkne til noen så fine personligheter som dere to da.. i disse dager, med alt snakket om å ta vare på hverandre så er jo dere to et lysende eksempel 🤩 ts Anonymkode: 44891...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #17 Skrevet 31. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne holdningen hjelper deg ikke videre i livet, TS. Du skriver du har mistet alt, hva mener du med det? Jeg leser at du ikke hadde vennskap som tålte arbeidsmengden din, familien har du ikke noe godt forhold til, og dine kolleger har ikke tatt kontakt. Virker nesten som du har en stor rolle i denne tragedien selv, godt illustrert med ditt "fuck you" Det ser ut som du har en meget negativ innstilling, fokuserer på hva du ikke har, og kanskje aldri har hatt, heller enn hva du faktisk HAR. Du har en mann, du har lassevis med erfaring fra ditt arbeide, hva det nå enn var. Denne erfaringen kommer godt med hvis du VIL sosialiseres med andre igjen. Så skru på sjarmen og se på hva livet har å tilby, istedenfor å sutre over hva du ikke har tatt ansvar for å ordne selv. Lykke til! Anonymkode: a7c38...7dc Takk for svar 🙂 ts Anonymkode: 44891...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #18 Skrevet 31. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var ikke bare det,men det hen kunne skrevet litt mer rundt det enn å bare skrive det, men det skjønte du visst ikke. Jo takk for det ❤️ Så hyggelig å våkne til noen så fine personligheter som dere to da.. i disse dager, med alt snakket om å ta vare på hverandre så er jo dere to et lysende eksempel 🤩 ts Anonymkode: 44891...d7f Jeg ser din henfallenhet til å hive på litt nedsettende krydder går igjen i setningene dine. Fortsett slik i tråden også så kommer det bildet du malte av deg selv i HI til å krakelere fortere enn svint. Mulig du skulle tenke deg litt om hva du skriver og svarer folk i tråden her også gjelder i ditt virkelige liv? I så fall er det ikke rart at "du har mistet alt". Du vil heller neppe få det igjen, om det er slik du ordlegger og oppfører deg i ditt virkelige liv. Anonymkode: d1828...4fd
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #19 Skrevet 31. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var ikke bare det,men det hen kunne skrevet litt mer rundt det enn å bare skrive det, men det skjønte du visst ikke. Jo takk for det ❤️ Så hyggelig å våkne til noen så fine personligheter som dere to da.. i disse dager, med alt snakket om å ta vare på hverandre så er jo dere to et lysende eksempel 🤩 ts Anonymkode: 44891...d7f No mercy! Anonymkode: 11372...773
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #20 Skrevet 31. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var ikke bare det,men det hen kunne skrevet litt mer rundt det enn å bare skrive det, men det skjønte du visst ikke. Jo takk for det ❤️ Så hyggelig å våkne til noen så fine personligheter som dere to da.. i disse dager, med alt snakket om å ta vare på hverandre så er jo dere to et lysende eksempel 🤩 ts Anonymkode: 44891...d7f Skjønner du ble litt frustrert over de meldingene, men jeg tenker også litt slik... Du er gift, og jeg regner med dere har det bra sammen, så da er vel ikke alt helt svart? Har du noen hobbyer hvor du kan bli kjent med folk? Har du mulighet for å komme deg ut i jobb igjen, kanskje en liten stilling til å begynne med, bare for å være litt sosial? Jeg har selv vært der at jeg ikke så noe lys, men ved hjelp av psykisk helse har jeg skjønt at det er bare meg selv som kan ta vare på meg selv å få gjory noe med livet mitt. Det må du også! Anonymkode: a1f31...bfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå