Gå til innhold

Jeg trur


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

dama som jeg er og roter med for tiden faker orgasme!

Gjør meg veldig fustrert :( Kan liksom ikke beskylde ho for og lyge heller.

Har vært ilag med noen damer og mener bestemt jeg kan skille fake og real,men her er jeg jammen usikker. Mista helt lysta igår når vi holdt på,for jeg bynte og tenke på det :(

Etter en stund begynner hun og puste ekstra tungt og kjører neglene ganske hardt i ryggen på meg,men jeg kjenner ikke noen sammentrekninger i underlivet hennes,vet hun kan dette med kniping,for her en dag jeg fingra hu "Demonstrerte" hu det til meg.

Hun sier det går for henne...men jeg tviler sterkt!

Måtte bare få det ut! :)

Er åpen for forslag hva jeg kan gjøre for og få klarhet i dette.

Hu lurer bare seg selv i såfall :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du skal bekymre deg over det i det hele tatt. Som du sier lurer hun kun seg selv. Allikevel bør du være klar over at det kan være stor forskjell på sammentrekninger hos jenter. Noen holder på å knipe av deg....ja, du vet.... mens andre kjenner man knapt..... Det er ikke gitt at hun "faker" selvom du ikke kjenner sammentrekningene, selvom det er ganske sannsynlig....

Synes du bør ta det opp med henne, jeg, så får du vite fakta (kanskje...).

Lykke til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig i at det kan være vanskelig i å vite om en jente faker eller ikke, men når det gjelder meg så tror jeg ikke alltid at gutten merker det hvis det går for meg. Er også veldig stille under "akten" - liker heller å holde pusten litt - kanskje det er noen som tror jeg faker og, da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes du bør ta det opp med henne, jeg, så får du vite fakta (kanskje...).

Lykke til!  :wink:

Hun er ikke den som sier for mye om sexlivet og hvordan hu vil ha det!

Spør om ikke det noe hun liker....jeg liker det her jeg.

Spurte det samme i en annen stilling....jeg liker det her jeg.

Er det rart man er fustrert :-?

Eks...Merker at det begynner og "nærme" ...litt klynking...sier ingen ting om det er gått for henne....blir stille 2-3 sek...kjører på i samme tempo som før det "nærmet" seg. Skjønner?

Jenter som jeg sammenligner med vil ligge stille,eller bare kjøre veeeldig forsiktig til de er kommet "overpå" igjen.

Men som sagt denne jenta har hvis bare ett tempo! Off-On :P

Derfor er misstenker jeg henne for fake... :o

Hadde hu bare ville snakke :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden hun fortsetter å ligge med deg, så må du vel gjøre et eller annet riktig :blunke:

Min tanke er at hun er litt sjenert, når det kommer til sex. Det er ikke så enkelt å si at dette vil eg ha og dette liker eg ikke for en jente. De fleste av oss er oppdratt til å ta hensyn og ikke såre, samtidig som det ikke er helt "legalt" å ha sex-lyster. Det er først nå i slutten av 20-åra at eg har funnet ut hva eg liker og ikke, og klarer å si det. En fast elsker har absolut hjulpet på den prossesen.

Fakingen er garantert til ære for deg, slik at du ikke skal føle deg "udugelig".

Mitt råd: Prat litt med hu og krev f.eks at denne gang skal hu nevne en ting hu vil ha. Når eg først begynte på det, så gik det veldig kort tid til eg deltok på samme nivå som han.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er slik at hun faker orgasme, så er det som katta sier "til ære for deg!"

Må ærlig si at jeg har faket noen ganger. Det har jeg gjort fordi gutten har stresset så utrolig med å få meg til å komme... Akkurat som det var helt mislykka hvis ikke jeg kom. Faket for ikke å såre han.

Tror det er viktig av deg og la jenta di vite det at selv om hun ikke kommer så er det faktisk ikke så nøye.

Han jeg er sammen med nå vet jeg har den innstillingen, derfor får han meg til å slappe ordentlig av, og klarer da å få orgasme. Kommer ikke hver gang, men slipper iværtfall å fake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vil bare si at jeg peser ikke med og gi jenta orgasme!

Jeg er den oppfatning at en hver må ta styring for sin egen seksualitet og orgasme.

Men det vil ikke si at jeg gir f.. i om hun får orgasme!

Bruker bestandig god tid på samleie,prøver og lese "tegnene" på når det nærmer seg.

Men vil hu fake er det hennes problem!

Men det er et stort problem at hu ikke vil snakke om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...