Gå til innhold

Selvbruning som holder under trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har veldig lyst til å kjøpe selvbruning som gjerne varer en liten stund. Tingen er at jeg trener en del, og har hørt at flere rett og slett forsvinner under trening.. 

Så, har dere noen tips til selvbruning jeg kan kjøpe som varer - selv under trening? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle selvbruning forsvinne under trening?   Den sitter til de døde hudcellene som er farget detter av. 

Skrevet
5 minutter siden, Peonjenta skrev:

Hvorfor skulle selvbruning forsvinne under trening?   Den sitter til de døde hudcellene som er farget detter av. 

Jeg aner ikke, men når jeg har lest omtaler av selvbruning (feks st.moriz) så har folk sagt at den rett og slett ikke holder under trening.. Men du har et poeng, haha. 

Skrevet
10 timer siden, Peonjenta skrev:

Fordi mange selvbrunere også inneholder fargepigmenter. 

Skrevet

St Tropez er en sikker vinner (dark mousse eller express mousse). Uten tvil en av de beste på markedet, og selv om du kun sitter med den i litt over 1 times tid før du vasker den av, så utvikler fargen seg i huden din de neste timene. Ca 500 kr på Vita

Ellers har jeg nettopp startet med Minetan! Denne er ekstremt mye billigere enn St Tropez og jeg er kjempe fornøyd med den hittil. Koster ca hundrelappen på f. eks Normal

Anonymkode: 36040...470

• Liker 1
Skrevet

St. Tropez Express tan er jeg Veldig fornøyd med, det blir ikke en hvit flekk under pulsklokka etter en økt engang. Og jeg trener 4 ganger i uken + veldig aktiv arbeidsdag. 😊

Og jeg svetter.. Dusjer så og si hver dag 😅 Blir jo litt over skuldrene der stroppene er, men ikke sånn direkte skille. Ser bare ut som jeg har solt meg, skillet er ganske jevnt! 

Bedre enn annet jeg har prøvd. Og jeg har prøvd aaaalt.. 😊

Anonymkode: 7bc19...65f

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til TS, jeg har gitt opp selvbrunere, og tar heller litt solarium. :) 

Ikke for å kuppe tråden, men hvor ofte må jeg ta sol for å ha en typisk god sommerbrun farge? 

Anonymkode: c25d4...deb

• Liker 1
Skrevet

St. Tropez Express tan er jeg Veldig fornøyd med, det blir ikke en hvit flekk under pulsklokka etter en økt engang. Og jeg trener 4 ganger i uken + veldig aktiv arbeidsdag. 😊

Og jeg svetter.. Dusjer så og si hver dag 😅 Blir jo litt over skuldrene der stroppene er, men ikke sånn direkte skille. Ser bare ut som jeg har solt meg, skillet er ganske jevnt! 

Tuusen takk for svar! 😀

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

St Tropez er en sikker vinner (dark mousse eller express mousse). Uten tvil en av de beste på markedet, og selv om du kun sitter med den i litt over 1 times tid før du vasker den av, så utvikler fargen seg i huden din de neste timene. Ca 500 kr på Vita

Ellers har jeg nettopp startet med Minetan! Denne er ekstremt mye billigere enn St Tropez og jeg er kjempe fornøyd med den hittil. Koster ca hundrelappen på f. eks Normal

Tusen takk for svar! Ser ut til at jeg kommer til å prøve St. Tropez i første omgang! 😄 

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, WCKD skrev:

Rapporter meg så mye du vil, men det er langt viktigere å oppfordre folk til å være naturlige. Naturlige mennesker er det flotteste og beste, slutt med dette skallet!

Jeg synes folk skal få gjøre som de vil jeg, så lenge de ikke skader noen andre med det. Alltid lurt på hvorfor folk må bry seg så fælt om hva andre velger å gjøre med sitt eget utseende. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men hvor ofte må jeg ta sol for å ha en typisk god sommerbrun farge? 

For å oppnå og vedlikeholde en sommerbrun farge med solarium, må man ta ca 20-30 min 1 gang i uka evt hver andre uke. Det måtte hvertfall jeg med min hud.

Noe som seff er dyrt og ikke minst så utsetter man seg selv for kreft.

Ergo: selftan er tingen! 🙏🏼

Skrevet
14 timer siden, WCKD skrev:

Tips: slutt med selvbruning.

Selvbruning har ikke bare med overfladiskhet å gjøre. Ikke for alle. Bruken av St Tropez på meg gir meg så å si nada kviser, og en finere hud generelt fordi den bidrar til ekstremt mye fuktighet i huden min.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan bruker du denne?

Skrevet

Selvbruning har ikke bare med overfladiskhet å gjøre. Ikke for alle. Bruken av St Tropez på meg gir meg så å si nada kviser, og en finere hud generelt fordi den bidrar til ekstremt mye fuktighet i huden min.

Så kjøp en fuktighetskrem.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Papirfly, mod.

Skrevet
30 minutter siden, Papirfly skrev:

Tråden er ryddet for avsporing.

Papirfly, mod.

Definisjonen deres av avsporing er rimelig vid...

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta annehver dag til du har fargen du ønsker, etterpå holder det fint med en til to ganger i uka (20-30min). :) 

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, Peonjenta skrev:

Hvordan bruker du denne?

Du smører deg inn (jeg pleier bare å smøre hals/bryst/ansikt/armer på vinteren), lar det virke i 3 timer før du dusjer det av. 😊 

Så jobber den fortsatt med dagen i 8 timer etterpå! Jeg pleier å ha på i 7-8 tiden på kvelden (det tørker fort, så kan ha på klær ja. Ikke klissete!) , tar en rask dusj rundt kl 11 og skylder det av før jeg legger meg. 

Man ser ikke fargen så godt etter dusjen, men neste morgen våkner du brun og fin uten noe kliss i sengetøyet 😁❤️

Den er helt fantastisk! 

Skrevet

Jobber fortsatt med FARGEN 8 timer etter dusjen*. Telefon.. 😂

Skrevet
4 timer siden, beyonce_1 skrev:

Ta annehver dag til du har fargen du ønsker, etterpå holder det fint med en til to ganger i uka (20-30min). :) 

This works! 😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...