AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Søker på stilling formelt for første gang og må fylle ut en forhåndsdefinert CV. Jeg lurer på om det er vanlig å fylle ut ALL jobberfaring, også det som ikke er relevant som f.eks. vikar i butikk, og rengjøring i ungdomsårene for over 20 år siden. Det blir en laaang liste dersom alt skal med Anonymkode: 2b820...e6d
Agatha Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg gjør ikke det. Skriver opp det som er relevant for det arbeidet jeg søker. Om jeg skulle tatt med annet arbeid ville jeg eventuelt laget en slags samlepost hvor jeg nevner dette. F.eks kalle en post for "Utvalgt erfaring" hvor du bruker en større font og fyller ut litt mer info om de relevante jobbene også en post du kaller "Annen erfaring" hvor jobbene bare er nevnt i en mindre font og uten at det står noe mer om hvert arbeidsforhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå