AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Noen som har prøvd produkter fra cerave? Jeg har så tørr hud på kroppen og hendene mine klarer aldri å hente seg inn igjen, så jeg er litt nysgjerrig på moisturizing cream'en. Noen som har erfaringer? Anonymkode: 81f03...15e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #2 Skrevet 31. oktober 2018 Jeg har kun prøvd en av de til ansikt, men byttet da jeg tror de tester på dyr. Var dog veldig fornøyd med den Anonymkode: dd15e...309
^^Belle^^ Skrevet 31. oktober 2018 #3 Skrevet 31. oktober 2018 Jeg har kun prøvd PM Facial Moisturizing Lotion, og den er jeg veldig fornøyd med.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 Bruker bare cerave, de har gode produkter, men har ikke prøvd for tørr hud. Anonymkode: a0b3f...baa
britz Skrevet 1. november 2018 #5 Skrevet 1. november 2018 Har prøvd foaming cleanser og hydrating cleanser, i tillegg til Pm moisturizing Lotion. Veldig fornøyd med alle produktene
Gjest Raptuza Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 Har hørt om at dei er komme til Norge no, fleire apotek fører det. Trur det er heilt kurant apotekhudpleie-kvalitet.
^^Belle^^ Skrevet 14. november 2018 #7 Skrevet 14. november 2018 14 timer siden, Raptuza skrev: Har hørt om at dei er komme til Norge no, fleire apotek fører det. Trur det er heilt kurant apotekhudpleie-kvalitet. Wæææ, det har jeg ikke fått med meg! Takk for at du sa det. Ser at Vitusapotek har dem inne ihvertfall.
Mii Skrevet 15. november 2018 #8 Skrevet 15. november 2018 Hudpleie er alltid YMMV. Hva som funker for deg funker kanskje ikke for meg, selv om vi begge hadde hatt samme hudtype. MEN Cerave er kjent for å være er MEGET godt merke. Det kom først nå i høst til Norge/Europa, men har vært stort i USA lenge, med at hudleger der anbefaler det ofte. Det er helst bare spesielle allergier som ikke kan bruke det, så vil definitivt anbefale det! Kom først til boots apotek, men du finner det også hos Vitus og komplettapotek også! Jeg personlig er fornøyd med min ansikt krem (den uten spf, den med spf svir i øynene mine ettersom jeg er følsom rundt øyene). Jeg er ikke helt fornøyd med min hydrating cleanser men det er pga personlig preferanse at jeg simpelthen ikke liker følelsen av å bruke den, den er en meget god rens og jeg tror den passer bedre til deg som har tør hud enn meg med kombinert, men jeg har tenkt å prøve deres foaming cleanser.
akkurat passe Skrevet 27. februar 2019 #9 Skrevet 27. februar 2019 (endret) På 31.10.2018 den 2.48, AnonymBruker skrev: Jeg har kun prøvd en av de til ansikt, men byttet da jeg tror de tester på dyr. Var dog veldig fornøyd med den Anonymkode: dd15e...309 De tester IKKE på dyr 😊👍 Er kjempefornøyd med produktene. Endret 27. februar 2019 av akkurat passe 1
Mii Skrevet 28. februar 2019 #10 Skrevet 28. februar 2019 4 timer siden, akkurat passe skrev: De tester IKKE på dyr 😊👍 Er kjempefornøyd med produktene. De ble kjøpt opp av L'oreal, som så lanserte det her. Det er sant at det ikke er testet på dyr, ettersom det er forbudt. Men mange velger å boikotte L'oreal ettersom de selger til Kina, hvor det da kreves at de godkjenner at et kinesisk firma dyre tester det. Så teknisk sett ja, selve L'oreal/ cerave tester IKKE på dyr. Men mange som vil ha "dyrevennelige" kosmetikk vil ikke godta cerave.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #11 Skrevet 28. februar 2019 Jeg bruker nå stort sett kun ulike koreanske produkter og aktive ingredienser fra The ordinary. Når jeg blir tom for rens og krem kunne jeg tenkt meg til å prøve cerave. Jeg har tørr og sensitiv hud, så tror det kan passe for meg. Det her lurer på er om den som heter hydrating cleanser har olje i seg? Jeg har vippeextentons så jeg er litt redd for at oljen skal ødelegge limet. Anonymkode: dbeb6...99f
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2019 #12 Skrevet 1. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker nå stort sett kun ulike koreanske produkter og aktive ingredienser fra The ordinary. Når jeg blir tom for rens og krem kunne jeg tenkt meg til å prøve cerave. Jeg har tørr og sensitiv hud, så tror det kan passe for meg. Det her lurer på er om den som heter hydrating cleanser har olje i seg? Jeg har vippeextentons så jeg er litt redd for at oljen skal ødelegge limet. Anonymkode: dbeb6...99f Jeg bruker hydrating cleanser, men jeg vet ikke om den inneholder olje eller ei. Det jeg vil nevne, er at om du har veldig sensitiv hud, så kan den svi litt! Når huden min er overeksfoliert, eller bare føler seg bitchy en dag, så svir altså denne. Tror det må være pga. alkoholen. Så jeg opplever den som lite fuktgivende altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå