Gå til innhold

Føler at folk går og venter på andres "riper" ..stemmer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare fått et inntrykk av at mennesker ofte venter på at de med "perfekte" liv skal få riper i lakken, at det skal skje noe dårlig eller at de går og ser etter feil på andres kropper som ser perfekte ut. 

Anonymkode: 6b44e...426

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare fått et inntrykk av at mennesker ofte venter på at de med "perfekte" liv skal få riper i lakken, at det skal skje noe dårlig eller at de går og ser etter feil på andres kropper som ser perfekte ut. 

Ja, etter #metoo og andre diverse skandaler de siste 20 åra forventer jeg egentlig at skjeletter skal ramle ut av skapene hos alle politikere og samfunnstopper. Å gå og se etter "feil" på andres kropper føler jeg er ekstremt lavmåls underklasseoppførsel, og noe jeg hever meg betraktelig over. Tenk bare på Trine Skei Grandes kropp som er veldig stor og in-your-face, kontra det skjelettet som bokstavlig talt rulla ut fra åkeren!

Endret av Sulo_V
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Sulo_V skrev:

Ja, etter #metoo og andre diverse skandaler de siste 20 åra forventer jeg egentlig at skjeletter skal ramle ut av skapene hos alle politikere og samfunnstopper. Å gå og se etter "feil" på andres kropper føler jeg er ekstremt lavmåls underklasseoppførsel, og noe jeg hever meg betraktelig over. Tenk bare på Trine Skei Grandes kropp som er veldig stor og in-your-face, kontra det skjelettet som bokstavlig talt rulla ut fra åkeren!

😂😂😂

Skrevet

Ære være mii-iii-sunnelse... og aldri fred på jorden blant mennesker.....

Nei, enkelte folk lever av å finne feil på andre, de er kanskje misunnelig, ettersom deres liv ikke har vært perfekte og tror, håper og venter på at noen "perfekte" skal snuble og ut tyter all grums og faenskap.
Vi mennesker er teite.

Skrevet
16 minutter siden, Chizue skrev:

Ære være mii-iii-sunnelse... og aldri fred på jorden blant mennesker.....

Nei, enkelte folk lever av å finne feil på andre, de er kanskje misunnelig, ettersom deres liv ikke har vært perfekte og tror, håper og venter på at noen "perfekte" skal snuble og ut tyter all grums og faenskap.
Vi mennesker er teite.

ja, men ingen vil innrømme det 😛 
Jeg vil ikke være selvgod å si jeg er perfekt her, men jeg har også noe som mange missunner...høy forbrenning. Har tatt blodprøver for å se om jeg har en sykodm eller liknende nå. 
Men jeg føler at folk bare går og venter på at jeg skal bli overvektig ?! 

Skrevet

Hva i alle dager er et perfekt liv? Det som er et perfekt liv for deg er jo ikke akkurat noen universell regel. 

Anonymkode: 58b1b...1d7

Skrevet

At de med "perfekte" liv skal få riper i lakken.... At de går og ser etter feil på andres kropper som ser perfekte ut.. 

Sitatene er dine, ts.  Ser du ikke hvor motstridende de er? Et perfekt liv dreier seg ikke om hvordan kroppen ser ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...