vivale Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 hun går når jeg muntrer henne opp til det, men ikke utenom, kun med noen få unntak.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Lettere å krabbe vett det er bare å fortsette å oppmuntre til å gå Anonymkode: 97bfc...7ce 1
Frostrose Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 Sånn er min også. Helt normalt. Krabbing er fortsatt mest effektivt for dem. 1
vivale Skrevet 30. oktober 2018 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lettere å krabbe vett det er bare å fortsette å oppmuntre til å gå Anonymkode: 97bfc...7ce 1 minutt siden, Frostrose skrev: Sånn er min også. Helt normalt. Krabbing er fortsatt mest effektivt for dem. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #5 Skrevet 30. oktober 2018 Det løsner når hun oppdager at hun kan bære ting når hun går, og når hun blir så stabil at det går fort nok. Om ikke lenge kommer du til å savne tiden da du visste hvor du hadde henne. Anonymkode: 42624...535 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #6 Skrevet 30. oktober 2018 Helt normalt. Det går mye fortere og er lettere å krabbe, enda. Det endrer seg når hun blir stødigere og går fortere. Anonymkode: 31081...9f3 1
Ulrikke Skrevet 30. oktober 2018 #7 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg burde kanskje ikke si det, men om kort tid er hun overalt, høyt og lavt, og løper også, og da kommer du til å lengte tilbake til da hun valgte å krabbe 😉 Det er forøvrig helt normalt, jeg ville ikke stresset med det. Hvis hun har skjønt at mamma gjerne vil at hun skal gå kan det godt hende hun er litt kostbar 😉 (hilsen hun som lærte å gå, men som bare gikk når jeg trodde min mor ikke så meg... Hun måtte smugkikke, hvis ikke krabbet jeg 😉) 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #8 Skrevet 31. oktober 2018 11 timer siden, vivale skrev: hun går når jeg muntrer henne opp til det, men ikke utenom, kun med noen få unntak. Ja, det er normalt:) Fortsett å oppmuntre til å gå. Når hun får teken på det gjør hun ikke annet. Bare vent til hun begynner å springe 😅 Anonymkode: 52033...21c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå