AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Dersom man har kjøpt billett, men appen til Ruter ikke fungerer som den skal. Risikerer man å måtte betale for enda en billett da? Eller lar kontollører dette passere, selv om folk ikke kan BEVISE om de har billett? Anonymkode: 08ca0...612
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Det kommer som oftest opp en beskjed, om at det er feil og man kan gå på bussen i 30 m. og kontrollørene burde vite om drt Anonymkode: a24a2...75a
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #3 Skrevet 31. oktober 2018 Litt usikker på hva du mener. At billetten er belastet deg, men ikke vises? Eller at du ikke får betalt overhodet pga at appen henger eller du får feilmelding? Jeg var i sistnevnte situasjon forrige uke, måtte hoppe på en t-bane for å rekke en legetime, og da jeg skulle fornye månedskortet fikk jeg feilmelding. Til vanlig hadde jeg bare hoppet av på neste stasjon og kjøpt en fysisk billett og tatt neste bane, men nå måtte jeg ha denne linja og å vente på neste ville gjort at jeg kom altfor sent. Selvsagt var det kontroll Noe som aldri skjer ellers. Men jeg slapp faktisk å betale gebyr for sniking (som det jo var, teknisk sett), fordi jeg hadde feilmeldingen åpen i appen og betalingshistorikken min viste en sammenhengende rekke månedskort og siste hadde gått ut bare noen timer før. Men jeg fikk også streng beskjed om at billetten i utgangspunktet må kjøpes og aktiveres før du går på banen eller bussen, nettopp for å unngå sånne situasjoner, og at jeg ikke kunne regne med at de ikke tar gebyr i en slik situasjon senere. Anonymkode: e5946...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå