AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Hva skjer med samfunnet? før vi på dumme mennesker? synes liksom 90% er like, resten blir sett på som sære og diagnotisert dersom det er noe. Nå mener jeg ikke at jeg går og ser på folk som dumme, for mange er flinke i jobben sin, har bra jobber, er kunnskapsrike osv. Men alt for mange mener ting bare fordi det er en myte. Hvorfor lar folk seg så påvirke av myter, rykter, flertall og alt slik der??? Jeg irriterer meg helt grusomt over folk som ikke har erfaring innen et visst felt en gang, men så tror de at de vet alt innen dette feltet fordi "de har venner som jobber eller har gjort det mye". Anonymkode: 8377a...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Vil tippe av du er blant de 90%, Anonymkode: 74ad9...688
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vil tippe av du er blant de 90%, Anonymkode: 74ad9...688 hvorfor det? Trodde noen kom med litt lengre svar her, men alltid er første svaret noen som skal bevise for ts at hn ikke er bedre 😛 Hva har det med saken gjøre at jeg er blandt 90% ? Anonymkode: 8377a...7b3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #4 Skrevet 30. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer med samfunnet? før vi på dumme mennesker? synes liksom 90% er like, resten blir sett på som sære og diagnotisert dersom det er noe. Nå mener jeg ikke at jeg går og ser på folk som dumme, for mange er flinke i jobben sin, har bra jobber, er kunnskapsrike osv.Men alt for mange mener ting bare fordi det er en myte. Hvorfor lar folk seg så påvirke av myter, rykter, flertall og alt slik der??? Jeg irriterer meg helt grusomt over folk som ikke har erfaring innen et visst felt en gang, men så tror de at de vet alt innen dette feltet fordi "de har venner som jobber eller har gjort det mye". Anonymkode: 8377a...7b3 Hæ? Anonymkode: 8dcb7...b4c
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #5 Skrevet 31. oktober 2018 Det er jo ikke akkurat pent å kalle folk dumme, men jeg blir også litt desillusjonert over folks mangel på vilje til å tilegne seg litt kunnskap. Spesielt når de ivrer etter å måtte si alt de mener. Mye dumhet ute og går ja. Anonymkode: 4a547...e74 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #6 Skrevet 31. oktober 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke akkurat pent å kalle folk dumme, men jeg blir også litt desillusjonert over folks mangel på vilje til å tilegne seg litt kunnskap. Spesielt når de ivrer etter å måtte si alt de mener. Mye dumhet ute og går ja. Anonymkode: 4a547...e74 ja altså, jeg mener at ingen kan ALT, i såfall er det de færreste som kan uttale seg om ALT her i livet, men jeg sikter til folk som tror på ting fordi det har blitt en stereotypi! Anonymkode: 8377a...7b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå