Gå til innhold

Når en hører og leser om barn som ikke har venner, barnet som står alene i skolegården..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før når jeg leste om de barna ble jeg lei meg.

Nå gråter jeg da ett av de barna er mitt.

Verdens herligste 12 åring rolig som dagen er lang, men sliter da han er lettere psykisk utviklingshemmet.

Fikk ikke invitasjon til halloween, før noen våkne klassekontakter tok affære.

Føler meg så hjelpeløs. Har to mindre barna som fungerer bra,.masse venner. 

Godt å se, men gråter for eldste.

Noen med råd tips? Han liker ikke mange rundt seg, da kun familien.

Nå vil han på halloween med to andre, men var meningen at han skulle gå med mammaen sin.

Noen i lignende situasjon?

Anonymkode: 846e1...f51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen :( Min har endelig begynt å få noen venner etter nesten 1 år på denne skolen. Utrolig vondt da han fortalte at ingen ville leke med han, utestengelse etc. 

Håper alt løser seg for gutten din ❤️

Skrevet

Om barnet ditt ikke har det bra på skolen så kan du si i fra til rektor. Be rektor om å sette inn tiltak for at han/hun skal få det bedre, Dette er alltid vanskelig om det er slik at barnet faktisk ikke holdes utenfor, men sliter med å få seg venner i det hele tatt. Men det kan hjelpe. Om du ikke er fornøyd med det skolen gjør kan du melde saken til Fylkesmannen.

Anonymkode: e7552...975

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Absurdah skrev:

Kjenner meg veldig igjen :( Min har endelig begynt å få noen venner etter nesten 1 år på denne skolen. Utrolig vondt da han fortalte at ingen ville leke med han, utestengelse etc. 

Håper alt løser seg for gutten din ❤️

Min går siste året. Har søkt spesial skole neste år.

Han får mye hjelp fra de voksne, kan ikke fullrose den skolen.

Han vil videre der de andre skal, men henger ikke med i noen fag.

Godt å høre at det går bedre med gutten din❤️

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om barnet ditt ikke har det bra på skolen så kan du si i fra til rektor. Be rektor om å sette inn tiltak for at han/hun skal få det bedre, Dette er alltid vanskelig om det er slik at barnet faktisk ikke holdes utenfor, men sliter med å få seg venner i det hele tatt. Men det kan hjelpe. Om du ikke er fornøyd med det skolen gjør kan du melde saken til Fylkesmannen.

Anonymkode: e7552...975

Skolen er topp. De skulle ansette ny pedagog, rektor tenkte da på hvem som ville passe best for mitt barn.

Skrevet

Og ja, kjennet meg godt igjen, min gråt hver  kveld fordi han var ensom og alle syntes han var så slem. Dette ligger bak han og i går var han i statlug regi og fortalte din historie om utenforskap, lærere som hylte til han og låsing inne på rom.  Og fy så mange stygge voksne som finnes. Han ble fryst ut av nesten hele bygda.

Så jeg føler med deg. Be om hjelp, skoler ofte underrapporter at de trenger hjelp

Anonymkode: 82c22...d67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...