Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har for mye melk og svært kraftig utdrivningsrefleks. Er det noen som har prøvd intervallamming uten å heltømme? Har ikke tid til å tømme🙈

Anonymkode: 59fca...639

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an det. Poenget med å heltømme er å gjøre det mer behagelig for deg, hvis du ikke heltømmer først risikerer du at sprengen blir for ubehagelig veldig raskt. Veldig individuelt om det er nødvendig. Skader ikke å prøve uten. :)

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har for mye melk og svært kraftig utdrivningsrefleks. Er det noen som har prøvd intervallamming uten å heltømme? Har ikke tid til å tømme🙈

Du trenger ikke heltømme.

Anonymkode: 7f4d9...d55

Skrevet
20 minutter siden, Albbas skrev:

Det går an det. Poenget med å heltømme er å gjøre det mer behagelig for deg, hvis du ikke heltømmer først risikerer du at sprengen blir for ubehagelig veldig raskt. Veldig individuelt om det er nødvendig. Skader ikke å prøve uten. :)

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke heltømme.

Anonymkode: 7f4d9...d55

Ahaa! Da skal vi prøve. Takker og bukker😊

Skrevet

Jeg har også vanvittig utdrivningsrefleks og masse melk. 

Ammer kun på ene bryster av gangen, og har prøvd å intervallamme i 2 mnd. Synes ikke det hjelper? Når han får nytt bryst er den jo stappfull og han strever med å svelge unna..

Han er snart 3 mnd gammel 

Hjalp det dere?

Anonymkode: a5e81...305

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Ammer kun på ene bryster av gangen, og har prøvd å intervallamme i 2 mnd. Synes ikke det hjelper? Når han får nytt bryst er den jo stappfull og han strever med å svelge unna..

Hjalp det dere?

Hvis det ikke hjelper må du forsøke å forlenge intervallene. 

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hjalp det dere?

Prøvd å håndmelke den verste ssprengen?

Anonymkode: 7f5e8...aa0

Skrevet

Utfordringen med å heltømme er at kroppen tror at babyen trenger all melka, og dermed vil øke eller opprettholde produksjonen.

Skrevet
2 hours ago, Nuttery said:

Utfordringen med å heltømme er at kroppen tror at babyen trenger all melka, og dermed vil øke eller opprettholde produksjonen.

Derfor skal man bare heltømme en gang, ikke hver dag. Heltømming ved oppstart av intervallamming har ikke vist seg å ha negativ effekt på reduksjon av produksjon. 

Skrevet
På 30.10.2018 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Du tømmer bare én gang? Hva mener du med at du har prøvd intervallamming i 2 mnd,

Anonymkode: 2110a...875

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...