Gå til innhold

Svak ereksjon og dårlig sex men så forelska

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har datet en fyr/kjæreste siden november i fjor. Vi bor et stykke unna hverandre og treffes derfor bare 1-2 ganger pr mnd. Altså har vi hatt sex 2-3 ganger per mnd, med opphold noen måneder i sommer.

I perioden fra november til sommeren kom han veldig fort. Jeg merket at han unnskyldte dette, og generelt matchet vi litt dårlig seksuelt. Jeg klarer ikke finne noen "takt" med han. Men han kom, og var normalt hard. Han mistet ereksjonen et par ganger i begynnelsen. 

Over sommeren traff vi hverandre lite, men på høsten har jeg sett han tre ganger. Alle tre gangene har vi hatt sex, og han virker rett og slett ikke spesielt hard. Han må også jobbe veldig hardt for å komme, og noen ganger må vi bare gi opp. Situasjonen blir rar og pinlig, og jeg vet ikke hva jeg skal si. Av og til har jeg beklaget det, men han sier ingenting. 

Siste gangen vi hadde sex var katastrofe. Det begynte fint med at vi lå og klinte, han begynte å ta på meg. Jeg merket at han jobbet veldig hardt for å få meg til å komme, men jeg ble bare stresset av det. Til slutt skulle dro jeg av han bokseren, og han la seg oppå meg. Vi forsøkte noen minutter misjonær, men det har vi aldri fått til. Han skjønner ikke helt hvordan man jukker i den stillingen? Jeg får oss til å bytte til doggy fordi jeg ser at han ikke får det til, og vil ikke det skal bli pinlig. Så tar han meg så fort han kan. Jeg trodde jeg hadde hatt duracellkaninsex før, men dette er et nytt nivå. Han puler ikke, han bare "rister" inni meg som spasmer. Jeg merker at han ikke er så hard, og kjenner veldig lite. Prøver desperat å stramme underlivet så hardt jeg kan, for jeg tror ikke han kan ha kjent så mye heller. 

Jeg tenner veldig på han, og blir fryktelig våt. Jeg er ung, og har hatt få partnere, og aldri født barn, men jeg er våt og han er bare halvstiv..

Han mister ereksjonen til slutt, og jeg prøver å suge han hard. Det går sånn halveis. Det fungerer dårlig først, men så begynner han å jukke i halsen min og tar vekk hendene mine fra å støtte han fra å treffe tennene mine. Han er litt skjev. Jeg kjenner han treffer jekslene av og til, men han blir hardere av å jukke i halsen min, så jeg lar han. 

Så drar han meg opp og vi skal prøve mer. Jeg rir han, men det blir ganske kjapt samme smørja. Jeg er for våt, og han er for slapp, og det gjør han slappere. 

Til slutt gir vi opp. 

Så sover vi noen timer før vi begge ligger halvvåken på natta. Jeg prøver å gjøre han litt kåt, presser rumpa mot skrittet han. Tar på han. Hører at han puster tyngre. Begynner å runke han, og han fingrer meg. Så prøver jeg å presse han inn i meg. Han er hard, men ikke SÅ hard. Det samme skjer. Jeg rir han, og er våt og han er halvslapp. Jeg som pleide å være god til å ri er ikke noe flink med han heller. Han avbryter hele tiden tempoet/forandret, og presser med ned med hendene så det blir for tungt å holde på. Jeg må hele tiden ha små pauser eller endre stillingen. Denne gangen bare fokuserer han maksimalt og bruker risteteknikken for å tvinge seg til å komme. 

Det er for å være ærlig vondt for selvtilliten å være der på toppen og føle at han må tvinge det frem. Han kommer med verdens minste og mest likegyldige orgasme. Han virker nesten lettet over at det er over, og det er jeg og.

Jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å gjøre det bedre. Jeg trodde at sexen ville utvikle seg etterhvert, men dette går ingen vei.

Er det prestasjonsangst?

Er det jeg som er for våt, så det ikke er noe deilig?

Er det så ikke deilig for gutter med vanlig tempo/vanlig raskt tempo?

Hvor vondt er det når man suger og sneier tennene bak på vei?

Jeg vet knapt hva jeg lurer på, jeg vet bare at jeg trenger råd og hjelp! Med tidligere partnere har det bare klaffet. Jeg pleide å ha god selvtillit i senga, men dette tar knekken. Føler meg stygg, uattraktiv og ekkel som blir så våt og ikke får det til.  

H J E L P

Anonymkode: c1510...98c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med hverandre. 

Anonymkode: fbb7f...a37

Skrevet (endret)

Måtte tenke på denne:

Førr det hainnle om å gønge, tell du får te det du vil!

Endret av Sulo_V
Skrevet

Det høres ut som dere er en dårlig match seksuelt. Dere har jo ikke vært sammen så lenge, så dere burde jo være ganske heite og ivrige begge to. Det er sånn noen ganger at to mennesker ikke passer sammen seksuelt, selv om man kan like hverandre og ha følelser for hverandre, og til med være tent på hverandre. Dette er det ikke noe å gjøre med dessverre. Men det kan jo også være andre problemer, som han ikke forteller om. Prestasjonsangst, dårlige erfaringer eller et fysisk problem han har? Umulig å si, men dere må nesten få til å snakke om det. Ikke ta det til deg som noe nederlag for deg. Det handler ikke om deg personlig på noen måte, men enten at dere ikke matcher seksuelt eller at han har et eller annet problem med å ha sex. 

Anonymkode: 6bbbb...35c

Skrevet

Vil ikke gjøre han mer usikker ved å erkjenne problemet høyt. Hvordan kan jeg få han til å snakke med meg om det/bli komfortabel med å snakke om det?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke gjøre han mer usikker ved å erkjenne problemet høyt. Hvordan kan jeg få han til å snakke med meg om det/bli komfortabel med å snakke om det?

Så sant du ikke kan trylle, så må dere snakke om det eller kutte ut. Så enkelt er det.

Anonymkode: 27813...fa6

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet bruke noe tid på å snakke om dette: det blir mest sannsynlig bare enda pinligere og mer ubekvemt for begge to, enn de grusomme hyrdestundene. Dere virker bare ikke kompatible i det hele tatt. Jeg skjønner ærligtalt ikke at du orker å ha sex med han når det blir så innmari kleint..

Anonymkode: 5ba74...6b7

• Liker 2
Skrevet

" Han puler ikke, han bare rister "   :fnise:

Tusen Takk for en god latter på en ellers kjedelig Tirsdagskveld TS  !

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Det er vanskelig det der for det kan godt hende at han ikke vet hvorfor det ikke virker selv. Et problem er jo at han ikke blir skikkelig stiv. Det kan være et fysiologisk problem og eller et psykologisk problem som er årsaken gitt at han tenner på deg. Du kan spørre han om dette med at han ikke blir skikkelig stiv er vanlig for han. Det er da kanskje et fysiologisk problem, og han burde gå til legen for å sjekke seg. Hvis problemet sitter psykisk hos han er det i grunn han som må ta turen til sexolog for å finne ut av problemene sine. Kan jo hende det hjelper for han å snakke om det, men sånn generelt tror jeg ikke det er så lett for gutter/menn å snakke om at "ting ikke virker som det skal". Det er noe nedverdigende med det. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
7 timer siden, Minesveiper skrev:

Det er vanskelig det der for det kan godt hende at han ikke vet hvorfor det ikke virker selv. Et problem er jo at han ikke blir skikkelig stiv. Det kan være et fysiologisk problem og et psykologisk problem som er årsaken gitt at han tenner på deg. Du kan spørre han om dette med at han ikke blir skikkelig stiv er vanlig for han. Det er da kanskje et fysiologisk problem, og han burde gå til legen for å sjekke seg. Hvis problemet sitter psykisk hos han er det i grunn han som må ta turen til sexolog for å finne ut av problemene sine. Kan jo hende det hjelper for han å snakke om det, men sånn generelt tror jeg ikke det er så lett for gutter/menn å snakke om at "ting ikke virker som det skal". Det er noe nedverdigende med det. 

Eg trur han aldri har fått til sex, og derfor har litt indre demoner som våkner når han skal ha sex. Så han klarer ikkje å få riktig ereksjon. TS, eg trur ikkje du er første person han opplever dette med... så for hans framtidsskuld, snakk med han. Han merker jo sjølv kor kleint det er 😜

Skrevet

Forelskelsen går over, gjør den elendige "sexen" det? Sannsynligvis, men da i betydningen at dere ikke kommer til å ha sex i det hele tatt. Valget sier seg selv for meg.

Anonymkode: c4b22...395

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...