Gjest Sukkerert Skrevet 23. mars 2005 #1 Skrevet 23. mars 2005 I dag har jeg kjøpt denne grønne chiffontoppen. :-D *Fornøyd Sukkerert*
Gjest Sukkerert Skrevet 23. mars 2005 #2 Skrevet 23. mars 2005 Den som dama med cowboy-hatten har, ja.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #4 Skrevet 24. mars 2005 Fortell oss hvordan den sitter når du får den da ! Den var kjempefin ! Litt bohem/hippie aktig på en måte.
Saga Skrevet 24. mars 2005 #5 Skrevet 24. mars 2005 Jeg synes også den toppen er fin, men på meg blir det alltid så pose liknende. Blir liksom enda større enn det jeg er. Jeg bestilte forøvrig den grønne toppen til venstre
Gjest Sukkerert Skrevet 24. mars 2005 #6 Skrevet 24. mars 2005 Takk skal dere ha Jeg kjøpte den i butikken, bestilte ikke. Den er veldig stor og bred. Kjøpte den i str 38- som var str. på den eneste de hadde igjen i butikken her. Jeg fester den bak med en liten sommerfugl-nål i ryggen. Da blir den litt mer kroppsnær. Jepp, det var litt bohem/hippiestil over den. Skal kjøpe meg et par store dingle-øredobber med grønne steiner, så blir stilen komplett. Fin topp du har fått deg, Saga. (Og nydelig nick du har. Det skal min framtidige datter hete :-D)
Annevenn Skrevet 24. mars 2005 #7 Skrevet 24. mars 2005 Kan noen legge inn bilde, jeg får ikke lov av H&M å se på sidene fordi de påstår at pc'en ikke aksepterer cookies.... VIL OGSÅ SE FIN TOPP!!!!
Gjest MrsL Skrevet 24. mars 2005 #8 Skrevet 24. mars 2005 Den var kjempefin. Lurt triks med ei nål i ryggen som gjør den mer kroppsnær. Det er så mange fine topper som kommer nå til våren. Vil ha mange mange mange :-)
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #9 Skrevet 24. mars 2005 Ja den var nydelig ! Jeg skulle gjerne hatt den i lyseblå, rosa eller hvitt.... Er bohem/hippie stilen på moten i sommer ? *håpe*
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #10 Skrevet 24. mars 2005 Er bohem/hippie stilen på moten i sommer ? *håpe* Du kan jo gå med det selv om det ikke er mote
Saga Skrevet 24. mars 2005 #11 Skrevet 24. mars 2005 Du kan jo gå med det selv om det ikke er mote Og siden det er på moten i sommer, da passer det ekstra fint å gå kledd slik
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #12 Skrevet 24. mars 2005 Og siden det er på moten i sommer, da passer det ekstra fint å gå kledd slik Om man trives å være "in", så selvsagt Ikke alle som vil være det
Saga Skrevet 26. mars 2005 #13 Skrevet 26. mars 2005 Om man trives å være "in", så selvsagt Ikke alle som vil være det Forsto du hva jeg mente? Skjønner ikke hvorfor folk skal henge seg i dette med klær som er "in" selv om man selv ikke bryr seg om mote. Gjesten som spurte om bohem/hippie var på moten likte jo den stilen. Og det er jo bra for henne; at hun får gå i noe hun liker og at det er in også. Eller mener du at siden det er "in" så burde hun IKKE gå i det?
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #14 Skrevet 26. mars 2005 Gjesten som spurte om bohem/hippie var på moten likte jo den stilen. Og det er jo bra for henne; at hun får gå i noe hun liker og at det er in også. Eller mener du at siden det er "in" så burde hun IKKE gå i det? Neineinei, synes det er flott at hun liker den stilen og samtidig liker at den er in. 2 fluer i en smekk, jo! Mente bare at det også finnes dem som ikke liker å gå i det som er in
Saga Skrevet 26. mars 2005 #15 Skrevet 26. mars 2005 Det finnes alle slags folk. Om noen velger å ikke gå i noe de liker pga at det er in så respekterer jeg det. Personlig følger jeg med på hva som er in, men om det vises er en annen sak da jeg kun kjøper det jeg liker og hva jeg synes ser best ut på meg samtidig som jeg mikser det hvordan jeg selv vil.
Gjest Pet Skrevet 26. mars 2005 #16 Skrevet 26. mars 2005 Indiska åpner butikk i Oslo nå i slutten av mars. Knallfin butikk for de som liker hippiestilen! http://www.indiska.se
Miracl3 Skrevet 28. mars 2005 #17 Skrevet 28. mars 2005 Vil bare si at jeg syntes toppen er kjempe fin. Jeg kjøpte den for noen uker siden, og syntes ikke den så bra ut på meg. Ble liksom så veldig stor i den syntes jeg. Men da har jeg lært at det snittet ikke passeer for meg.
Gjest Sukkerert Skrevet 28. mars 2005 #18 Skrevet 28. mars 2005 Vil bare si at jeg syntes toppen er kjempe fin. Jeg kjøpte den for noen uker siden, og syntes ikke den så bra ut på meg. Ble liksom så veldig stor i den syntes jeg. Men da har jeg lært at det snittet ikke passeer for meg. Samme her. Derfor fester jeg den i ryggen med en nål.
Saga Skrevet 29. mars 2005 #19 Skrevet 29. mars 2005 Den jeg fikk (den til venstre) var ikke fin på! :-x
Malou Skrevet 29. mars 2005 #20 Skrevet 29. mars 2005 Den jeg fikk (den til venstre) var ikke fin på! :-x Enig! Jeg synes den så fin ut i katalogen, men ble skuffet og returnerte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå