AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 "Øvde" du litt hver dag? Sånn utenom ha svar klart til de vanligste spørsmålene, hva er lurt? Anonymkode: d9fde...bc5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Varierer jo veldig på hva slags jobb det er, utvikler hos konsulentselskap eller medarbeider på H&M? Jeg pleier å bruke god tid på å gjøre meg kjent med selskapet og evt. personen som intervjuer meg. Vær forberedt på alt de kan spørre deg om og evtuelle ferdighets- og personlighetstester. Anonymkode: ae68d...bc5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Varierer jo veldig på hva slags jobb det er, utvikler hos konsulentselskap eller medarbeider på H&M? Jeg pleier å bruke god tid på å gjøre meg kjent med selskapet og evt. personen som intervjuer meg. Vær forberedt på alt de kan spørre deg om og evtuelle ferdighets- og personlighetstester. Anonymkode: ae68d...bc5 Lærervikarjobb Anonymkode: d9fde...bc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå