millabs Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Ønsker å høre om hva de forskjellige jobber med som bv. Pedagog annet enn bvtjenesten. Er i utdanning og tror jeg ønsker noe annet enn bvtjenesten. Endret 21. november 2018 av millabs
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #2 Skrevet 31. oktober 2018 Jeg jobber som miljøterapeut i skolen. En helt grei plass å starte på og få god erfaring hos. Jeg er fortsatt veldig ung, og føler meg derfor ikke kompetent eller robust nok til å jobbe som noe annet helt enda (nå hørtes jeg veldig pysete ut 😂). Å jobbe i skolen er overraskende utfordrende det og altså, men det er en god erfaring. Anonymkode: acad6...102 1
millabs Skrevet 1. november 2018 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2018 Har tenkt en del på terapeut på skole. Kan du si noe om hva stillingen går ut på? Sånn generelt basis altså.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 Jeg jobber oftest en til en med elever som har krav på tettere oppfølgning/spesialundervisning. Så er jeg på SFO etter skoletid, slik at stillingen blir 100%. Vet det er noe forskjellig praksis fra skole til skole. Anonymkode: acad6...102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå