Gå til innhold

Vil jobbe med noe helt annet! Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg jobber med mennesker, er utdannet innen det, og har alltid jobbet innen helse- og sosialsektoren.

Nå er jeg rett og slett litt ferdig med det, føler at jeg må gi mye av meg selv, og gjør i grunnen mer enn nok av det hjemme med mange barn, gamle foreldre og alt annet livet byr på;)

Jeg kunne tenkt meg å jobbe med noe som er hyggelig, ikke så stressende, men samtidig interessant. Jeg liker interiør, er interessert i farger og oppussing bl.a. Interiørkonsulent kunne for eksempel vært artig, men det virker som om man må være veldig på for å få oppdrag, og det er jeg egentlig ikke typen til.... Jeg er godt over 40, så jeg kan ikke konkurrere med fremadstormende kvikke 20åringer heller;)

Kunne godt tenkt meg å jobbe i en koselig butikk, vil gjerne jobbe med folk på den måten, være blid og imøtekommende får jeg til, men det virker ikke som om slike jobber vokser på trær heller? Og i så fall kun lørdager og tilkalling sikkert?

Dere som trives godt i jobbene deres, uten å slite dere ut, hva jobber dere med?!

Anonymkode: 7300a...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobb i butikk innen interiør kan du fint gjøre som voksen, men man får ikke så lett store stillinger. Om du er villig til å bare jobbe ekstra kan du få mer etterhvert kanskje. 

Anonymkode: 9aa90...acb

Skrevet

Hovedinnlegger her. Er det noen som har erfaring fra bemanningsbyråer? Kan man i så fall si at man IKKE vil jobbe med det man er utdannet som, (Jeg har jo jobb), men vil prøve noe nytt? Vil man bli uaktuell da, siden arbeidsgiverne sikkert vil ha noen som kan jobben?

Anonymkode: 7300a...6ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...