Gå til innhold

Hvordan pynte stuebordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har 1 svart firkantet avlangt stuebord, det er ei avlang glassplate på midten, og en hylle under. Noen forslag til hvordan type pynt jeg kan ha på det? Ønsker gjærne noe med levende lys til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, hopeful skrev:

Hei. Jeg har 1 svart firkantet avlangt stuebord, det er ei avlang glassplate på midten, og en hylle under. Noen forslag til hvordan type pynt jeg kan ha på det? Ønsker gjærne noe med levende lys til.

På mitt stuebord nå har jeg blå velour løper (fra KID), samme farge som gardinene, har et trefat i en slags brunfarge fra RM med en stor blå lyngby vase med pampas strå, og to mindre lyslykter . Ved siden av har jeg lyslykter fra Tilbords, cleo tror jeg de heter med høye kubbelys 

Anonymkode: 593b3...314

Skrevet

Svart bord med en serveringsbrikkelignende i sølv med to sølv lysestake med hvite stearinlysr stående, ser jeg for meg er veldig pent.

Eller hva med en hvit heklet bomullsløper med to svarte lysestaker med hvite stearinlys.

Eller en speilflate er fint å ha på midten.Så kan man variere med ulike blomster i vase eller lys.

Skrevet
1 minutt siden, exictence skrev:

Svart bord med en serveringsbrikkelignende i sølv med to sølv lysestake med hvite stearinlysr stående, ser jeg for meg er veldig pent.

Eller hva med en hvit heklet bomullsløper med to svarte lysestaker med hvite stearinlys.

Eller en speilflate er fint å ha på midten.Så kan man variere med ulike blomster i vase eller lys.

Takk for tips. Var litt i den gata jeg tenkte litt selv. Noe enkelt men litt pynt liksom 🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...