AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Spørsmål til dere som har tatt silikon, hvordan føler dere det er med trening og fysisk aktivitet generelt? Legger det noen begrensninger for dere? Fikk silikon for snart 4 uker siden (420cc under muskelen), så foreløpig har jeg jo holdt meg i ro. Er selv veldig aktiv, trener mye på treningsenter men liker også godt uteaktiviterer. Løper en del samt går en del på langrennski om vinteren. Selv om jeg er kjempeglad for nå å fått tatt operasjonen, ønsker jeg heller ikke at det skal legge begrensninger på hva jeg kan, og bør, gjøre. Anonymkode: e2140...574
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg tok 350 over muskel. Og har trent terrengsykling, styrketrening, yoga og svømming i tiden etterpå. Overhodet ikke noe problem. Nå er mine blitt helt myke og, så kjennes bare ut som vanlige bryst. Anonymkode: f3ceb...cd3
LeneXCII Skrevet 31. oktober 2018 #3 Skrevet 31. oktober 2018 Jeg ville ikke bekymret meg så mye for dette, jeg trener styrke, løper og sykler i tillegg, leker med datteren og alt annet som er normalt. Ikke følt det begrensende på noen måte! Viktig å bruke god bh, bruker alltid gode sports bh’er ved fysisk aktivitet. Gjerne dobbelt par når jeg er på løpetur! 1
VinterRose Skrevet 2. november 2018 #4 Skrevet 2. november 2018 På 30.10.2018 den 16.19, AnonymBruker skrev: Spørsmål til dere som har tatt silikon, hvordan føler dere det er med trening og fysisk aktivitet generelt? Legger det noen begrensninger for dere? Anonymkode: e2140...574 Jeg tok 520 under muskel i vår, og jeg synes det har gått overraskende bra nå etter at rekonvalesenstiden er et tilbakelagt faktum. Det var tungt og uvant å komme igang etter operasjonen. Jeg trener mye, også med vekter men har ikke ubehag. Kos deg med nye pupper!
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #5 Skrevet 2. november 2018 Har lagt 350cc over muskel. Har nylig begynt å løpe og merker ikke noe ubehag. Løp til og med uten en god sports-bh i starten. Har nå gått til innkjøp av det for å gi god støtte. Ellers merker jeg ikke noe til det. Anonymkode: 5adbd...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå