Gå til innhold

Et forhold uten sex ,synes menn det er greit_

Anbefalte innlegg

Skrevet

kAN EN MANN LEVE I ETT FORHOLD UTEN SEX.

Anonymkode: 9d550...cc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er et tau?

Anonymkode: 93cc2...00d

• Liker 2
Skrevet

Ingen former for sex overhodet, ingen suging eller runking?

Ikke hvis han selv har seksuelle lyster, men man kan aldri vite. Jeg hadde i alle fall ikke taklet det. Å ikke ha sex er som å ikke få sove eller spise.

Anonymkode: 8dfcf...bfd

• Liker 1
Skrevet

De fleste menn jeg kjenner har venner. Tror de trives med det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har flere sånne forhold uten sex - og det heter vennskapsforhold ☺️😄

Anonymkode: 0f42f...071

• Liker 3
Skrevet

Man vet jo at noen menn lever uten sex. det sier seg selv at det går an.

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

kAN EN MANN LEVE I ETT FORHOLD UTEN SEX.

Anonymkode: 9d550...cc4

5 hours ago, Rotemor said:

Man vet jo at noen menn lever uten sex. det sier seg selv at det går an.

Spørsmålet var altså om man kan være i et forhold uten sex. Joda, man kan det, men det er neppe det en normal, sunn og frisk mann ønsker. Selvsagt finnes det menn som ikke liker sex, eller har helsemessige utfordringer som gjør sex umulig. Da kan han sikkert akseptere et forhold uten sex.

Friske, normale menn anser vanligvis sex som en viktig faktor i et godt forhold, selv om det ikke er kun sex som teller. Om man ser på et forhold som et rom, kan sex være en av veggene. Om en vegg mangler, og man fortsatt har 3 vegger gulv og tak, er det likevel heller kaldt og utrivelig........

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Resignert skrev:

Spørsmålet var altså om man kan være i et forhold uten sex. Joda, man kan det, men det er neppe det en normal, sunn og frisk mann ønsker. Selvsagt finnes det menn som ikke liker sex, eller har helsemessige utfordringer som gjør sex umulig. Da kan han sikkert akseptere et forhold uten sex.

Friske, normale menn anser vanligvis sex som en viktig faktor i et godt forhold, selv om det ikke er kun sex som teller. Om man ser på et forhold som et rom, kan sex være en av veggene. Om en vegg mangler, og man fortsatt har 3 vegger gulv og tak, er det likevel heller kaldt og utrivelig........

Vi aner ikke hvorfor Ts spør. Jeg svarte direkte at det går an. Jeg kjenner ingen kvinner som ønsker å leve i forhold uten sex heller, sånn for ordens skyld...

Skrevet

Noen kan nok det. Men ser man for seg et langvarig forhold, så inkluderer de fleste sex i det.

Jeg kunne nok ikke det for min del. Men sex er jo mye mer enn bare hoppe på og hoppe av. så hva man definerer her.

Uten kunne jeg ikke, da hadde det gått over til nært vennskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...