Gjest gjest for nå Skrevet 23. mars 2005 #1 Skrevet 23. mars 2005 Jeg og en jeg har en greie med møttes for en liten stund siden. Etter mye deilig kyssing og roting ender det med at jeg går ned på kne og suger ham, uten at han hadde regnet med dette der og da. Det i seg selv var jo en positiv overraskelse for ham, det vet jeg. Siden vi ikke har rukket å ha sex sammen så mange ganger, men jeg har sugd ham men ikke til han kommer, og han denne gangen sikkert ikke er sikker på hvor lenge jeg har tenkt å suge og hvor han skal komme, tror jeg han ble opphisset og glad for at jeg ville han skulle komme i munnen min. MEN det som skjedde var følgende; jeg suger, slikker og koser, så runker jeg ham litt, og da sier han noe ala 'å, vil du at jeg skal komme i ansiktet ditt?' regner med at det ikke var lenge til han kom, at det var derfor han spurte da. Så sa jeg, 'nei, i munnen..' innen dette tror jeg han er ganske så kåt, sier da ' ja, kom her', så ender det med at jeg suger mens han selv runker i ikke mange sekundene før han kommer i munnen min. Vel, det jeg da tenker selvkritisk som jeg er, at jeg ikke 'gjorde jobben min bra nok' med munnen og at han heller ville runke seg til det gikk?? som sagt dette tok altså IKKE lang tid, han rakk vel ikke mer enn 'å dra' den mer enn tre ganger eller noe, men dog..i etterkant føler jeg meg rett og slett litt dum :-( Hva tror dere? :-?
Gjest MrsL Skrevet 23. mars 2005 #2 Skrevet 23. mars 2005 Det er vel bare sånn at han liker det på den måten - ta litt kontroll selv. Ikke noe å spekulere seg i hjel på
Gjest gjest for nå Skrevet 23. mars 2005 #3 Skrevet 23. mars 2005 hm.. takk for svar. Nei, klart kan jo spekulere uten å bli noe klokere av den grunn selvfølgelig.Men nå 'gruer' jeg meg jo til å gjøre det igjen, nettopp fordi jeg kanskje igjen ikke er flink nok for ham da :-( Det må da være en mulighet at han rett og slett ble tatt på sengen ( ) av det hele og ble veldig kåt og ville komme DA?
Gjest MrsL Skrevet 23. mars 2005 #4 Skrevet 23. mars 2005 Ja, det kan jo være en grunn. Men kan du ikke bare spørre ham om hvordan han liker det best da?
aline Skrevet 23. mars 2005 #5 Skrevet 23. mars 2005 eller spør ham rett ut, si at du ble litt usikker da han tok saker og ting i egne hender, og dermed sitter igjen og lurer på om du kunne gjort ting annerledes og hvordan han liker det slik at du kan gjøre det.
Væren Skrevet 23. mars 2005 #7 Skrevet 23. mars 2005 Antagelig liker han bare å "hjelpe litt til" selv, og finner det sikkert opphissende å "gjøre det" sammen med deg! Han kan da umulig være misfornøyd med den behandlingen du har gitt ham!
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #8 Skrevet 23. mars 2005 Takk dere:-) Problemet er at vi har ikke kommet så close (smart å si når vi tross alt har sex) men det er ikke tiden for å spørre han nå i etterkant heller. Huff og huff, desto mer jeg tenker på det desto mer tror jeg at han ikke syns jeg var flink nok
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #9 Skrevet 23. mars 2005 Takk dere:-) Problemet er at vi har ikke kommet så close (smart å si når vi tross alt har sex) men det er ikke tiden for å spørre han nå i etterkant heller. Huff og huff, desto mer jeg tenker på det desto mer tror jeg at han ikke syns jeg var flink nok Jeg tror han var så fornøyd med å bli sugd helt uventet at han ikke tenkte flink/ ikke flink. Kanskje han rett og slett ville komme nå?! Eller kanskje han var redd du skulle stoppe? Hvem vet.
Gjest Chrizzy Skrevet 23. mars 2005 #10 Skrevet 23. mars 2005 Om det er helt nytt mellom dere (som jeg forstår), så tror jeg ikke du skal tenke på det, det ligger mye i psyken, kanskje derfor han følte for å hjelpe litt til selv, eller at det bare ble sånn på grunn av usikkerhet begge veiene. Selv om sex er kjempe spennende i et nytt forhold, så ligger det endel psykiske påkjenninger i det også. Han tenker sikkert mye på om han er flink nok for deg (når han kommer så langt ). Bare prat med han om det når det passer seg så skal du se at du ikke tror du ikke er flink nok lenger. Men du trenger ikke si at du er så redd for at du ikke var flink, fisk bare litt, det holder mange ganger i massevis.
Gjest Gjest2 Skrevet 23. mars 2005 #11 Skrevet 23. mars 2005 Kanskje vennen din reagerte som han gjorde fordi du ikke var hardhendt nok? Noe av det mest ubehagelige som kan skje for en mann, enten han onanerer eller blir stimulert med munn eller hånd, er at det ikke er et visst trykk rundt penis.
Tekumseeh Skrevet 24. mars 2005 #12 Skrevet 24. mars 2005 Jeg har aldri kommet i en munn bare av å bli sugd. Enten må jeg 'dra' selv den siste biten, eller at hun gjør det (enkleste er at jeg gjør det). Tror det kommer av en liten bit prestasjonsangst. Men i tillegg synes jeg det gir mest psykisk tenning av å bli sugd. Å bli 'dradd' synes jeg er fysisk bedre. Er litt overfølsom, og liker ikke å bli sugd hardt heller. Da kjennes det ut som det går strøm gjennom meg... Sånn som noen kvinner kan ha det når de blir sugd hardt 'der du vet.' Vi er alle forskjellige. Men han skal være kjempefornøyd med deg, og du skal være kjempefornøyd med deg selv!!!!
Gjest gjest for nå Skrevet 24. mars 2005 #13 Skrevet 24. mars 2005 Takk for alle svar dere:-) Og til Tekumseeh, dette var jo en lettelse å lese det er jo tross alt kjekt å få et mannlig input på dette. kan jo bare håpe på at det er det samme som gjelder for ham, eller ihvertfall den gangen.. Jeg vet han var veldig kåt og når det gikk opp for ham at jeg selv veldig gjerne ville at han skulle komme i munnen min, da ble han litt 'utålmodig' til å komme samtidig som han like før spurte meg om det var det jeg ville, at han skulle komme i ansiktet mitt, at det tross alt var like før han kom. Da kan det jo selvfølgelig være at han ikke ville 'miste flyten' og ville komme der og da.. Håper jeg :-)
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #14 Skrevet 24. mars 2005 Slapp av. Høres ut som om du har gjort en helt utmerket innsats. At han trengte litt "hjelp" den siste biten, tror jeg egentlig er ganske normalt.
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #15 Skrevet 26. mars 2005 Det er mange menn som opplever en sperre når det gjelder slik, og må kanskje hjelpe til for å nå helt frem. Det har nok ikke noe med deg å gjøre. Når han blir tryggere på deg, vil det nok gå så fint så...
Gjest Nattsol Skrevet 28. mars 2005 #16 Skrevet 28. mars 2005 Jeg tror du skal slappe heeeeeelt av. Mest sannsynlig var dette noe han ikke tenkte over engang. Tror de færreste er misfornøyde etter en blowjob når jenta svelger, hehe.
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #17 Skrevet 28. mars 2005 Takk, takk for alle svar dere! Jeg tror ikke det er fordi han ikke er trygg på meg. Men heller vel litt til tanken jeg og, at det bare ble slik Vi får forsøke igjen en dag jeg er modig nok, må prøve å ikke tenke på at jeg ikke var flink nok, for da blir det vel ihvertfall ikke bra.. Er det virkelig slik at menn rett og slett blir litt mindblown av at jenta vil svelge? 8)
Superlammet Skrevet 28. mars 2005 #18 Skrevet 28. mars 2005 Tror nok ikke du gjorde noe feil. Kan være en million grunner til at han dro den selv for å komme. Man har sin egen metode, og det er ikke alltid at det jenta gjør holder, selv om det er jææævli digg.. Så ikke bekymre deg, men se på det på denne måten. Hadde du gjort noe feil hadde han nok ikke kommet engang...
Gjest Rune Skrevet 5. april 2005 #19 Skrevet 5. april 2005 Første gang jeg og kjæresten min hadde oral/håndsex, så gjorde hun en veldig god jobb. Når jeg merket at det skulle nesten ingenting til før det gikk for meg så ble vi enige om hvor vi skulle gjøre av det, så fortsatte hun og jeg hjalp til. Har opplevd en delevis grei utløsning og når man får det så vil man serøst få ut altl sæd'en, for det er ikke noe spesielt deilig hvis man ikke for gjort det. Jeg får min del vil fortsette å gjøre det, og ikke fordi det ikke er en veldig deilig opplevelse, men fordi at jeg vil ha ut alt og ikke bare litt.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #20 Skrevet 5. april 2005 som sagt, fint å få mannlig input på dette Har vel bestemt meg for at dette overhodet ikke reflekterte innsatsen min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå