AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg visste om at man ikke skal drikke mye koffein når man er gravid. Har nå også fått med meg at det kan være med på å gjøre det vanskeligere å bli gravid? Jeg har drukket myye kaffe, pepsi og redbull/nocco den første mnd vi har prøvd. Hvor stor betydning har dette? Og er det mye koffein i pepsi max? Sliter med å kutte ut dette. Anonymkode: 135af...613
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Lev vanlig. Eventuelt følg råd om koffein og graviditet. Dvs 2 kopper hver dag. Det har minimal med påvirkning på fertilitet. Tror stresset med å leve restriktivt har større negativ effekt Anonymkode: c7457...853
frk.Sanna Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg har drukket et par kopper kaffe + litt pepsimax både før jeg ble gravid og under graviditetene. Har ikke drukket mer med tanke på anbefalingen☺️
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #4 Skrevet 31. oktober 2018 Jeg får IVF nå på privat klinikk, og spurte om dette med rådene for koffein. Det har ingenting å si sålenge man ikle overdriver inntaket. Mer enn 1-2 kopper er null problem, selv for oss som må ha ekstra mye hjelp. Men om du driver med Red Bull i tillegg til annen koffeinholdig drikke så overstiges jo raskt normalt inntak, da. Jeg drikker 3 kopper (dvs; 3 enkle espresso). Anonymkode: fd640...b05
Jordbæra Skrevet 31. oktober 2018 #5 Skrevet 31. oktober 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får IVF nå på privat klinikk, og spurte om dette med rådene for koffein. Det har ingenting å si sålenge man ikle overdriver inntaket. Mer enn 1-2 kopper er null problem, selv for oss som må ha ekstra mye hjelp. Men om du driver med Red Bull i tillegg til annen koffeinholdig drikke så overstiges jo raskt normalt inntak, da. Jeg drikker 3 kopper (dvs; 3 enkle espresso). Anonymkode: fd640...b05 Red Bull inneholder mye mindre koffein enn en kopp med kaffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå