Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører ofte at folk sier at Gud ikke svarer. Derfor spør jeg hvordan vi mennesker ønsker/ krever at Gud skal svare oss?

Hva tror du vårt krav egentlig forteller om oss og vår religion?

Anonymkode: 9a42d...e9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På whatsapp eller sms. Regner med han kan dette.

Anonymkode: 3a74b...95d

• Liker 1
Skrevet

Det kan jo variere. Jeg har aldri noen mening om hvordan svarene skal komme og jeg forventer ikke svar heller. Jeg har bedt om flere ting som jeg har fått. Venner, helst par, som både meg og min mann kan omgås sammen. To uker etterpå ringte telefonen. Det var ungdomsvenner av min mann som ville starte en gruppe og møtes en gang i måneden. Jeg ønsker å komme ut i jobb men er syk og ber en del pga det. Så ringer en av de i denne gruppa og spør om jeg kan være vikar en periode. To treff på under ett år. 

Anonymkode: 923c9...50c

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo variere. Jeg har aldri noen mening om hvordan svarene skal komme og jeg forventer ikke svar heller. Jeg har bedt om flere ting som jeg har fått. Venner, helst par, som både meg og min mann kan omgås sammen. To uker etterpå ringte telefonen. Det var ungdomsvenner av min mann som ville starte en gruppe og møtes en gang i måneden. Jeg ønsker å komme ut i jobb men er syk og ber en del pga det. Så ringer en av de i denne gruppa og spør om jeg kan være vikar en periode. To treff på under ett år. 

Anonymkode: 923c9...50c

Eller bare rene tilfeldigheter?

Anonymkode: 15099...150

Skrevet

Med en hærskare av engler og en tordenstemme fra himmelen. Da kunne vi kanskje fått slutt på all krigingen om hva han egentlig skal ha sagt for tusenvis av år siden, og han kunne reddet millioner av liv.

Anonymkode: 9d1df...3dd

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

---

Endret av AthenaRavenLuna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...