Gå til innhold

LG oppvaskmaskin - Hvilket oppvaskmiddel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har overtatt en LG-oppvaskmaskin der det ikke står hvilket oppvaskmiddel-merke jeg skal bruke på maskinen. Er noen kjent med LG og vet om det er finish- eller sun-oppvasktabletter? 

Anonymkode: 263ce...1b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ingenting å si.

• Liker 2
Skrevet

Spiller ingen rolle. Du kan bruke hva du vil på alle oppvaskmaskiner. De som skriver noe annet blir gjerne sponset og MÅ reklamere for oppvaskmiddelet. 

Anonymkode: dd859...be5

• Liker 3
Skrevet

Det var det jeg også trodde. Men så fortalte noen meg at de hadde brukt sun-oppvasktabletter i sin maskin (annet merke), men at de ikke løste seg opp. Så fant de ut at maskinen vasket med finish, og da de gikk over til det løste de seg opp... 

TS

Skrevet

Pulver er bedre og billigere

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var det jeg også trodde. Men så fortalte noen meg at de hadde brukt sun-oppvasktabletter i sin maskin (annet merke), men at de ikke løste seg opp. Så fant de ut at maskinen vasket med finish, og da de gikk over til det løste de seg opp... 

TS

Noen maskiner har nykker. Om du opplever at det ene merket ikke vil løses opp, prøv et annet merke. Eller en annen type fra samme merke. Men det er maskinavhengig, ikke merkeavhengig. Eller tilfeldigheter. Eller en batch med produksjonsfeil som gjør at tablettene ikke vil løses opp. Eller at maskinen foretrekker pulver. 

Anonymkode: b27ce...2ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...