Gjest Fornuftighetsmannen Skrevet 23. mars 2005 #1 Skrevet 23. mars 2005 Nå er jeg meget irritert på fruen, hun har vært på shopping, og handlet all mulig dritt og kjempedyre ting vi egentlig ikke har behov for, kanskje behovet er der men det går ann å kjøpe litt rimeligere gardiner foreksempel. Vi driver for tiden å bygger hus, et rimelig stort hus i 3 etasjer. Nå er stuen ferdig og jeg så tilfelig vis kvitteringen for gardinene i stua. 23000 er det mulig??? Vi har hatt en lang diskusjon om dette, men fornuften ser hun ikke. Men ellers så er hun en kjempe dame på alle måter, bruker bare ikke helt fonuften når det er snakk om penger til huset. Jeg hadde klart meg godt med vanlig klikk laminat på gulvet, men hun fikk viljen med skipsgolv lagt på skrå i hele stuen. Nok en gang sløseri med penger. Kjøkkenet har kostet nesten 200 000, noe som også kunne vært gjordt mye billigere. Eier ikke damer fornuftig sans av pengebruk. Det ligger vel til historien at det ikke har noe å bety sånn på kontoen om man sløser en del, men jeg bruker minst mulig, og fruen mest mulig. Vi har arvet masse penger for noen år siden, eller dvs jeg har arvet, og hun bruker. Er det noen andre som er i samme situasjon hvor fruen kaster rundt seg med penger. Og ja til slutt, for en uke siden kom en bil fra Bohus, med varer for 190000 bare til stua, etter fruen var på shopping. Hvor skal dette ende???
Gjest Fornuftighetsmannen Skrevet 23. mars 2005 #2 Skrevet 23. mars 2005 Innlegget er bare vås og oppspinn, men det forstod dere sikkert.
Gjest porselen Skrevet 23. mars 2005 #3 Skrevet 23. mars 2005 Har dere noen gang satt dere ned sammen og diskutert hvordan dere ønsker å ha det i det nye hjemmet deres. Og diskutert økonomi sånn generelt? Eller tar dere kampene etter hvert? Jeg tror det vil lønne seg for dere å ta en prat, og sette opp et budsjett for resten av innkjøpene. Kvinner er forskjellige og jeg kan ikke si om din kone er representativ for de fleste kvinner. Hun har vel bare lyst på det beste til huset sitt, og så lenge (hvis så er tilfelle) det ikke ligger et budsjett dere er enige om i bunnen så handler hun vel for det hun føler behov for.
Gjest Fornuftighetsmannen Skrevet 23. mars 2005 #4 Skrevet 23. mars 2005 Har dere noen gang satt dere ned sammen og diskutert hvordan dere ønsker å ha det i det nye hjemmet deres. Og diskutert økonomi sånn generelt? Eller tar dere kampene etter hvert? Jeg tror det vil lønne seg for dere å ta en prat, og sette opp et budsjett for resten av innkjøpene. Kvinner er forskjellige og jeg kan ikke si om din kone er representativ for de fleste kvinner. Hun har vel bare lyst på det beste til huset sitt, og så lenge (hvis så er tilfelle) det ikke ligger et budsjett dere er enige om i bunnen så handler hun vel for det hun føler behov for. Er ikke noe å diskutere, innlegget var jo bare tull og kona like så.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #5 Skrevet 23. mars 2005 Innlegget er bare vås og oppspinn' date=' men det forstod dere sikkert. [/quote'] Først og fremst vil jeg bare si at innlegget er helt seriøst til deg som tror det er oppspinn, så la vær å svar og klikk deg videre i din lille dataverden. Jeg gidder da ikke å sitte å skrive i lang tid, på en oppdiktet historie, her lufter jeg problemer og så kommer du med sånnt pisspreik. Og det var jeg som startet tråden ja!
Gjest Fornuftighetsmannen Skrevet 23. mars 2005 #6 Skrevet 23. mars 2005 Nei, nå må du gi deg. Det var jeg som startet tråden.
Gjest porselen Skrevet 23. mars 2005 #7 Skrevet 23. mars 2005 ????????????? :-? God påske til hvem det nå måtte være.
Gjest Fornuftighetsmannen Skrevet 23. mars 2005 #8 Skrevet 23. mars 2005 ????????????? :-? God påske til hvem det nå måtte være. Påske nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå