AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Skulle ha el for 5 dager siden i følge Flo appen. Vet at egget bruker ca en uke på å feste seg, men jeg har masse mensen smerter nederst i ryggen og i magen.. kan dette være tidlige graviditetstegn? Anonymkode: 3f38d...27b
frk.Sanna Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle ha el for 5 dager siden i følge Flo appen. Vet at egget bruker ca en uke på å feste seg, men jeg har masse mensen smerter nederst i ryggen og i magen.. kan dette være tidlige graviditetstegn? Anonymkode: 3f38d...27b Det kan det😀
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 Har det slik både når jeg e gravid og ikke Anonymkode: f6c67...8a9
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #4 Skrevet 31. oktober 2018 Jeg hadde også veldig mensensmerter/murringer.. Det som var annerledes var at jeg hadde veldig murringer i hele magen, ikke kun nede ved underlivet, og følte meg varm i magen, samt plutselig skikkelig svimmel.. Mensen kom ikke, så det kan nok være både og.. Anonymkode: a11d2...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå