Gå til innhold

Tør jeg overraske kjæresten med håndjern?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er utrolig sjenert og dårlig til å snakke om sex generelt. Jeg og kjøresten pratet om at vi skal begynne å tørre mer og si hva vi liker. 

Har lyst til å kjøpe et par håndjern og be han lukke øynene. Deretter dette de på han og gi han en bj.

Men jeg er redd han synes det er rart og at jeg står fast på hva jeg skal gjøre.

Noen som har noen tips? (Jeg skal selvfølgelig bare gjøre ting som er greit for han, ingenting annet.)

Anonymkode: 38109...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bind rundt auga og så binder du henda. Handjern går fort og lett opp,- dei billige iallfall ;) og det er dumt å kjøpe dyre, når du ikkje veit om dei blir brukt igjen...

Lover at han vil elske deg for p gjere det, uansett korleis det går 😊 Spenninga ligger i eksprimenteringa.

Anonymkode: b63c0...79b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bind rundt auga og så binder du henda. Handjern går fort og lett opp,- dei billige iallfall ;) og det er dumt å kjøpe dyre, når du ikkje veit om dei blir brukt igjen...

Lover at han vil elske deg for p gjere det, uansett korleis det går 😊 Spenninga ligger i eksprimenteringa.

Anonymkode: b63c0...79b

Nå har jeg kjøpt håndjern og orgasmekrem på kondomeriet. 😅 Nå er det bare det å tørre å ta det frem. 

TS

Anonymkode: 38109...1d0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du bør fortelle han det først for det er ikke alle som liker frihetsberøvelse. Bare nevn i en ikke seksuell sammenheng at du har kjøpt håndjern du tenkte du kunne bruke på han og se hvordan han reagerer. Jeg kjenner til menn som blir direkte forbanna og får major turnoff av håndjern og kvinner som syntes det er traumatisk , så å bare ta bind foran øynene hans og lenke han fast er ikke en god idé om han ikke har nevnt før at han er positiv til dette. 

Anonymkode: 2745f...191

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan godt ha kjøpt handhjern og orgasmekrem og ordne et blindfold, men du kan dømmes for frihetsberøvelse om du gjennomfører uten å ha avklart det først. Forlater du han fastbunnet, skader han osv. blir det strengere staffer.

Lag han te etter middag, sett han i en kjøkkenstol og legg leketøysakene på kjøkkenbordet. Alt du behøver å si da er at du ønsker å bruke dette på han. Avtal grenser, hvordan en justerer seg underveis (ord eller tegn) og hva en skal si for å avslutte seangsen. Gjerne fortell han om hvordan reaksjoner fra han du fantaserer om. Og så, om han gir klarsignal, kan du kjøre på. Ikke mas om han trenger modningstid. Det kan være at han er klar om ei uke, en måned eller ett år.

Sikkerhetsmomenter: Hvor er nøklene? Finnes avbitertang i nærheten? Sitter handhjernene godt på han? Handledd er beinete saker og jeg vil si at mansjetter er bedre å bruke, for en kan få ting i klem av handhjern.

Og, om han gjerne vil ha veldig mye av dette med en gang; husk at det kan vise seg at du trenger tid til å bli trygg med å gjøre noe nytt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndjern er jo ganske uskyldig. Hvor lenge har dere vert sammen?

Anonymkode: 532eb...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2018 den 18.49, Sparkling_Pink skrev:

Du kan godt ha kjøpt handhjern og orgasmekrem og ordne et blindfold, men du kan dømmes for frihetsberøvelse om du gjennomfører uten å ha avklart det først. Forlater du han fastbunnet, skader han osv. blir det strengere staffer.

Lag han te etter middag, sett han i en kjøkkenstol og legg leketøysakene på kjøkkenbordet. Alt du behøver å si da er at du ønsker å bruke dette på han. Avtal grenser, hvordan en justerer seg underveis (ord eller tegn) og hva en skal si for å avslutte seangsen. Gjerne fortell han om hvordan reaksjoner fra han du fantaserer om. Og så, om han gir klarsignal, kan du kjøre på. Ikke mas om han trenger modningstid. Det kan være at han er klar om ei uke, en måned eller ett år.

Sikkerhetsmomenter: Hvor er nøklene? Finnes avbitertang i nærheten? Sitter handhjernene godt på han? Handledd er beinete saker og jeg vil si at mansjetter er bedre å bruke, for en kan få ting i klem av handhjern.

Og, om han gjerne vil ha veldig mye av dette med en gang; husk at det kan vise seg at du trenger tid til å bli trygg med å gjøre noe nytt.

Hallo, du må ikke skremme hun!! Det er nok litt overdreven , hun kan bare kjøre på og hvis han ikke liker det sier han ifra!! 

Men jeg er ganske sikkert på at han vil elske deg for det!! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ksfjord skrev:

Hallo, du må ikke skremme hun!! Det er nok litt overdreven , hun kan bare kjøre på og hvis han ikke liker det sier han ifra!! 

Men jeg er ganske sikkert på at han vil elske deg for det!! 

Beklager. Holdninga at en kan kjøre på med å gjøre seksuelle ting og at den andre sier ifra om den ikke liker det er ikke forenelig med innhenting av samtykke. I en situasjon hvor en blir overrumplet er det svært mange mennesker som hverken får seg til å si eller gjøre noe. Hva som oppleves som intimiderende, truende og potensielt farlig, er ikke mulig å forutse; settes slike situasjoner i gang får en fight - flight - freeze responser.

For den gjeldende sitasjonen med handhjern, vil fight hos noen gjøre det ekstra gøy å overmanne den som mottar, og en god del synes da at det er rimelig at "taperen" finner seg i å ha handhjern på. TS har ingen beskrivelser om at dette er noe hun ønsker å være hverken i den ene eller den andre enden av.

Flight er alt fra å forflytte seg ut av situasjonen, til å forflytte seg ut av forholdet for godt.

Freeze, er å være handligslammet og har som motiv å beskytte den som blir utsatt for hva som kan oppfattes som en situasjon som kan skape skade. Enhver som ønsker å inngå i en gjensidig seksuell relasjon, vil for all del unngå at partneren havner i noen av disse instinktive reaksjonene.

Og ja. Noen elsker å leke med frihetsberøvelse. Lek involverer å ha trygghet. Trygghet involverer samtykke.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du spør han om å bruke dem på deg? De aller fleste menn tror jeg foretrekker det. Du setter ham heller ikke i en vanskelig situasjon der han må glede deg eller si et kleint nei. Det er jo mindre utfordrende for han personlig å ta dem på deg enn motsatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2018 den 18.49, Sparkling_Pink skrev:

Te etter middag? Er du helt galematias, maten må synke først,  helst en eftermiddagsblund, kanskje nogen kamferdrops for å blidgjøre ganen, gjerne mens man lytter til et hørespill på radioen. 

Nei men seriøst,  bind ham fast og knull ham! 

Anonymkode: c40b3...d4d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kjetting skrev:

Hva om du spør han om å bruke dem på deg? De aller fleste menn tror jeg foretrekker det. Du setter ham heller ikke i en vanskelig situasjon der han må glede deg eller si et kleint nei. Det er jo mindre utfordrende for han personlig å ta dem på deg enn motsatt.

Jeg synes ikke du skal skjære alle menn over en kam. At du tror de fleste menn foretrekker å bruke handjernene på henne, gir ikke TS og damer med lignende fantasier noe bedre liv, og utsetter mannfolkene med lengsler etter å bli satt fast for skam. Den minst vanskelige situasjonen er at TS tar ansvar for seg selv og går rett inn i den mest ønskete og utfordrende situasjonen. Om det er klaff mellom henne, han og handling, blir fortsettelsen i livet deres minst utfordrende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei men seriøst,  bind ham fast og knull ham! 

Greit appellativt språk, så jeg henger meg på:

Sunn, Samtykkende og Sikker!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri likt håndjern. Slips, belte fra morgenkåpen, skjerf, tau er greit. Metall er bare ubehagelig.

Anonymkode: bbc96...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Sparkling_Pink skrev:

Vet alt om det, er inni rarere ting enn det at ei jente vil sette håndjern på kjæresten for å suge ham. 

Andre scenarioer krever dialog og stopp ord, men ærlig talt dette er vel ganske vanilje, ikke nødvendig med masse prat om noe slikt på forhånd som ødelegger spenningen, høres jo ut som det skal diskuteres massedrap.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet alt om det, er inni rarere ting enn det at ei jente vil sette håndjern på kjæresten for å suge ham. 

Andre scenarioer krever dialog og stopp ord, men ærlig talt dette er vel ganske vanilje, ikke nødvendig med masse prat om noe slikt på forhånd som ødelegger spenningen, høres jo ut som det skal diskuteres massedrap.. 

Det er for meg svært viktig å ha med folk å gjøre som tar seg tida til å innhente samtykke, også til å gjennomføre spontane ting for spenningens del. Og enhver som stiller seg til rådighet til meg uten å ha et reflektert forhold til egne grenser har etter min erfaring heller begrenset kapasitet til å skjønne mine grenser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2018 den 15.55, Sparkling_Pink skrev:

Veldig enig i alt du skriver i denne tråden! Du virker som en reflektert og trygg person med gode holdninger. Man kan aldri vite hvordan andre vil reagere på ulike situasjoner. Selv kunne jeg lett følt meg veldig utrygg og fått panikktendenser om jeg plutselig ble holdt/bundet fast uten at det var diskutert på forhånd. Med noen jeg stoler på der grenser var avklart først, kunne jeg derimot likt det. Ved å diskutere på forhånd får man også mer klarhet i hvem av dere som liker å bli bundet fast. Det trenger slett ikke ha med kjønn å gjøre. Jeg er kvinne, men tenner mer på å være den som binder enn den som blir bundet. Samtykke er ikke (i mine øyne) avtennende, snarere tvert imot.

TS: Du sier at dere har snakket om å være mer åpne med hverandre om seksuelle ønsker og fantasier. Så for meg høres det ut som alt ligger til rette for en god samtale der. "Du husker at vi snakket om fantasier her om dagen? Jeg har tenkt på noe som jeg kan ha lyst til..." Eller noe slikt. Lykke til med å finne noe dere begge trives med!

Anonymkode: 3a918...f8f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann har jeg opplevd dette og blitt hekta. En gang trodde jeg nesten jeg skulle dø, når orgasmen kom etter flere timer med teasing i håndjern. Jeg kom ikke bare en gang, det gikk for meg 5 ganger før jeg var utslitt😊

Første gang, overrasket hun meg med håndjern og orgasmekrem. Det gikk kanskje 5 minutter før min livs orgasme kom, jeg stønnet vist høyt.... ha-ha-ha.

Anonymkode: 1fe80...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...