Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått positiv test? 

Anonymkode: 1dde7...15e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje🤷‍♀️☺️ Testen ble veldig svart etter en stund... Men det er kanskje vanlig så tidlig..

11393766-DA6D-4A1E-8044-1365FCCBE579.jpeg

Endret av frk.Sanna
Skrevet

Nei. Har fått mensen 😠😠😠

Anonymkode: 038a2...533

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Har fått mensen 😠😠😠

Samme her 😩

Anonymkode: 6b48e...ff1

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her 😩

Anonymkode: 6b48e...ff1

Vi prøver til igjen i november. Satser på at den sitter da :)

• Liker 1
Skrevet

Ja 😊 Fikķ positiv test i dag, 5 dager over ikm. Slik var det ved forrige graviditet også. Tok lang tid før testen ble positiv! 

• Liker 1
Skrevet

Mensen 😖😖😖 Veldig skuffa, men da kan jeg ta meg et glass vin på jentekveld i helga. Får se det positive i det negative 🤗 

Anonymkode: 8f1b3...6f8

• Liker 3
Gjest Klokkeblomst90
Skrevet

Mensen kom, men prøver igjen nå. Eggløsning er like rundt svingen 

Skrevet

Ikke testet enda. Prøver å vente til neste uke for at eventuell mensen får komme først. Har tidligere tester før ikm og merker jeg blir mer skuffet over negativ test enn at mensen kommer.

Anonymkode: 3e6b7...6c7

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk positiv test den ene dagen og begynte å miste den andre dagen. Det var helt i starten av måneden. Legen sier at det egentlig kan regnes som forsinket mens, så tidlig var det. 

Anonymkode: 65492...03a

Skrevet

Jeg er 8 dpo i dag. Fortsatt negativ test, men har fortsatt håp 😊

Skrevet

Hadde IVF implantasjon i går, så må vente 15 dager til.

Skrevet

Gratulerer til dere som har fått positiv test! 

Det er viktig med håp for de som venter i spenning og for de som prøver igjen neste mnd! 

Selv skulle jeg hatt mensen for to dager siden, ingen mensen og negativ test. Men husker jeg riktig med sistemann tok det litt tid før testen ble positiv! Håperhåper!! 

Ts

Skrevet
3 timer siden, Minemini skrev:

Ja 😊 Fikķ positiv test i dag, 5 dager over ikm. Slik var det ved forrige graviditet også. Tok lang tid før testen ble positiv! 

To dager over her! Var det samme med meg   når jeg var gravid med førstemann. Håper det er lenge til jeg har mensen igjen 😄 Hadde negativ test idag, men prøver igjen om noen dager!

• Liker 1
Skrevet

4 dager over ikm her! Har kort syklus (24dager) testet negativt på mandags morgen, er på dag 28 nå og venter på tester i posten.. kansje jeg testet for tidlig selv om det var etter ikm, kansje jeg har hatt forsinket el? Ikke vet jeg! Venter i spenning ☺️

Skrevet

Ja!!! Det var veldig bra også, for vi hadde tenkt å ta en pause nå og frem til slutten av april for å unngå barn født sent på året.

Anonymkode: 34364...d21

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To dager over her! Var det samme med meg   når jeg var gravid med førstemann. Håper det er lenge til jeg har mensen igjen 😄 Hadde negativ test idag, men prøver igjen om noen dager!

Jeg er fire dager over nå men testet negativt 2 dager etter ikm! Har du symtom?

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer til dere som har fått positiv test! 

Det er viktig med håp for de som venter i spenning og for de som prøver igjen neste mnd! 

Selv skulle jeg hatt mensen for to dager siden, ingen mensen og negativ test. Men husker jeg riktig med sistemann tok det litt tid før testen ble positiv! Håperhåper!! 

Ts

Så spennende at vi er 3 stykker som er over ikm her! Har du symtomer? Jeg testet negativt 2 dager etter ikm og er på dag 4 nå...

Skrevet
4 minutter siden, maddiie skrev:

Så spennende at vi er 3 stykker som er over ikm her! Har du symtomer? Jeg testet negativt 2 dager etter ikm og er på dag 4 nå...

Jeg har litt mensensmerter og ganske mye utflod. Føler litt stikkinger på høyre side. Men dette kan jo være mensen å! Har bare følelsen på at jeg er gravid 😂 Hva med deg? 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Frostrose skrev:

Jeg er 8 dpo i dag. Fortsatt negativ test, men har fortsatt håp 😊

Jeg fikk positivt 9 dpo, veldig svak. Og mange får ikke positivt før 12 dpo,så Det et fortsatt håp🙌🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...