Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Har time til fertilitetseksjonen i slutten av November. Jeg og samboer kommer til å få prøverør om kort tid da vi har ukjent årsak til ufrivillig barnløshet. i dag kjenner jeg symptomer på el, og vi hadde sex i går. Har gått på letrazol i 7 måneder så håper det går denne måneden. Det er virkelig perfekt timing å få barn nå, men det går jo aldri. Tenker at det heller ikke kommer til å funke med prøverør.. Noe jeg kan gjøre for at det skal klaffe denne måneden? Eller er det bare slik at jeg må rett og slett ha hjelp til å bli gravid... Vi har alt på stell, men barn mangler. Begynner å bli lei av å prøve selv da vi rett og slett ikke får det til. Skjønner ikke hvordan andre blir så lett gravide..
bondekone Skrevet 31. oktober 2018 #2 Skrevet 31. oktober 2018 Vil bare sende over en klem❤ her har vi prøvd i et år, og får henvisning til IVF nå. Ukjent årsak hos oss og. Mens vi venter gpr jeg på letrozol, men har ikkw hwlt troa på det siden jeg vet jeg har EL... Er vel ikke så mye annet p gjøre enn å prøve som vanlig, og håpe det klaffer. Så får vi heller krysse fingrene for at IVF vil funke på oss begge❤
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 31. oktober 2018 #3 Skrevet 31. oktober 2018 5 timer siden, bondekone skrev: Vil bare sende over en klem❤ her har vi prøvd i et år, og får henvisning til IVF nå. Ukjent årsak hos oss og. Mens vi venter gpr jeg på letrozol, men har ikkw hwlt troa på det siden jeg vet jeg har EL... Er vel ikke så mye annet p gjøre enn å prøve som vanlig, og håpe det klaffer. Så får vi heller krysse fingrene for at IVF vil funke på oss begge❤ Ja, det er vel ikke mer å gjøre. Lurer på om jeg rett og slett ikke kan få barn.. Men Men, de fleste får det til på IVF så trøster meg med det. Klem
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #4 Skrevet 31. oktober 2018 Samme båt som deg, har prøvd i snart 3 år Jeg lurer også på om vi rett og slett ikke kan bli gravid. Alt er i orden, det har vi sjekket. Men jeg er 38 år, så vi får ikke dekket ivf fra staten. Vi har ikke råd til å betale det selv. Angrer så på at vi ikke tok kontakt før. Begynte å kontakte leger og gynekologer da jeg var 37 år, men det var så lange ventelister, vi rakk ikke å komme inn gjennom nåløyet før jeg ble for gammel. Nå lurer vi på om vi skal skrape sammen og spare opp de 80 000 kr det vil koste for prøverør. Men vi vet jo ikke om det heller blir å fungere. Jeg lurer jo på hvordan det skal gjøre en forskjell å bli kunstig befruktet når det ikke klaffer med oss sammen... Ellers må man jo bare fortsette å ha sex, prøve å "kose" seg med det. Så lenge dere får prøverør dekket, ville jeg bare kjørt på. Fortsett å prøve selv og ta imot den hjelpen dere kan få Anonymkode: 7977f...4a5
wahaj Skrevet 31. oktober 2018 #5 Skrevet 31. oktober 2018 Har du prøvd å leve i ketose en stund? Vet om flere som har prøvd over lengre perioder som har blitt gravide på lavkarbo/ketosekur. Stabiliserer hormoner bl.a. ville tro det var verdt et forsøk
Avalon Skrevet 31. oktober 2018 #6 Skrevet 31. oktober 2018 Vi prøvde siden 2016. Fikk ikke henvisning til IVF før tidlig i år da jeg hadde en fastlege som nektet å henvise, så måtte finne en gynekolog på egenhånd som var villig til å ta meg inn uten henvisning. Jeg hadde heller ikke noen tro på at det skulle gå for oss med prøverør, hvorfor det liksom? Med min flaks? Ble ICSI på oss. Her sitter jeg og er 6+1 i dag. Har hele tiden noia for at det har sluttet å utvikle seg inni der. Så joda, det kan absolutt gå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå