Gå til innhold

Vask av sengtøy

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

For en tid tilbake siden var min sønn syk. I den forbindelse ble det litt av hvert som kom i senga, avføring og oppkast. Og problemet mitt er dynetrekket, det er det eneste jeg ikke får rent, resten ble kastet og kjøpt nytt. Men dette sengtrekket vil jeg egentlig ikke kaste, siden det er så nydelig og ikke får jeg nytt heller.

Har vasket det på 80grader flere ganger, men det er noen flekker igjen enda. Har skrubbet det med div. såpemiddel også.

Noen har et godt tips til hvordan jeg får dette rent igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen som vasker sengtøy her eller???

Venter på tips jeg , trodde dei kom med en gang nesten...... men nå er det jo påske også da........

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen ganger er det bare vanskelig. Har du prøvd å la det ligge med flekkfjerningsmiddel på?

Jeg har med hell fått bort flekker på tøy med det nye vaskepulveret som har kommet. flekker som ikke gikk bort med vanlig pulver.

Det er en rosa boks. Du kan bruke det alene, eller sammen med annet pulver.Nå er jeg gått tom , men det heter noe sånn som wanish. tror det er slik det skrives.

Skrevet

Du kan prøve med Vanish eller med BioTex sin variant over samme tema.

Det er ofte vanskelig å fjerne flekker som har vært vasket - men midlene nevnt over kan nok ha sin misjon.

Gjest Anonymous
Skrevet

Zalo funker også ofte forbausende bra.

• 3 uker senere...
Skrevet

Det kan være vanskelig å fjerne flekkene nå når du har vasket de,men som brunhilde skriver du kan prøve BioTex eller Vanish.Du kan også prøve flytende OMO på flekkene,la det ligge ei stund før du vasker det igjen,selv om jeg tror at du ikke vil lykkes med å fjerne flekkene,siden du har vasket det.

Koldbruna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...