AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg har en bachelor i økonomi og administrasjon og jobber i bank. Men jeg kunne virkelig tenkt meg jobb som butikksjef. Jeg elsker å lede, planlegge, selge og hjelpe kunder - spesielt om det er noe jeg selv interesserer meg for. Nå tjener jeg rundt 400.000 i året. Jeg har jo tatt mye studielån for denn utdanningen, men... Hva tenker dere om denne drømmen? Er det håp om noe mer lønn enn jeg har i dag? Er der dumt å «kaste bort» en bachelor på den måten? Anonymkode: ff45a...b9d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Ja. En butikksjef jobb får du lett ved å jobbe deg oppover, det kreves ikke mer enn det. Bruk bacheloren din på noe nyttig. Anonymkode: cfa88...498 1
Gjest Krampus Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 Hvis du tror det vil gjøre det lykkelig så kjør på. Det er ikke verre enn at du ombestemmer deg og bytter jobb om det ikke fungerer.
Trikken Skrevet 30. oktober 2018 #4 Skrevet 30. oktober 2018 Da vil du få et lønnshopp... hvem som helst kan ikke bli butikksjef, er mange om jobbene og personlig egenskaper blir vektlagt. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #5 Skrevet 30. oktober 2018 Du får nok lønnshopp. Har vært butikksjef i flere år, nå sist daglig leder. Nå skal jeg over i stilling som salgsleder. Det er spennende muligheter innen salg. Anbefaler deg å sjekke litt rundt økonomi til butikken du søker til. Noen av kjedene sliter med økonomi, da er det ikke alltid så greit å være ansatt. Salg er givende Anonymkode: 0e7e8...13a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #6 Skrevet 30. oktober 2018 Lønnen blir nok ikke nødvendigvis bedre. Du blir ikke lønnet med grunnlag for din utdannelse, men av butikk erfaring. Du for satse på det om du er en flink selger og kan fungere som butikksjef. Har selv master i markedsføring men den gir ingen uttelling i lønn i forhold til butikkjobb. Anonymkode: 42a09...32f 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #7 Skrevet 30. oktober 2018 Hva med restaurantsjef? Når jeg jobbet hos mcdonald s hadde sjefen vår utdanning innen økonomi og administrasjon. Vil tro dem får også høyere lønn en butikksjef Anonymkode: 55299...f57
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #8 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg har mye erfaring i butikk. Har jobbet deltid i forskjellige butikker i ca. 5 år. Jeg jobber med salg nå og det er gøy, men jeg savner flere arbeidsoppgaver enn å bare selge, samt at jeg ønsker å jobbe mer med noe som jeg interesserer meg for. Anonymkode: ff45a...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå