anne lise666 Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Hei! jeg lurer på hvordan jeg kan barbere min vagina for å få den så myk som mulig! også lurte jeg på om det er lurt å føne mitt nedre kjønnsorgan etter samleie
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Vagina er skjeden, har du hår der så lykke til. De fleste har hår på vulva. Og nedre kjønnsorgan??? Hva er det øvre??? Anonymkode: 2df6b...46d 12
Raven.Writingdesk Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 7 minutter siden, anne lise666 skrev: Hei! jeg lurer på hvordan jeg kan barbere min vagina for å få den så myk som mulig! også lurte jeg på om det er lurt å føne mitt nedre kjønnsorgan etter samleie Hva er ditt øvre kjønnsorgan ? 3
anne lise666 Skrevet 30. oktober 2018 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vagina er skjeden, har du hår der så lykke til. De fleste har hår på vulva. Og nedre kjønnsorgan??? Hva er det øvre??? Anonymkode: 2df6b...46d beklager jeg mente hvordan man barberer seg i nedre kjønsorgan mykest mulig
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #5 Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, anne lise666 skrev: beklager jeg mente hvordan man barberer seg i nedre kjønsorgan mykest mulig Jeg har bare et jeg... Anonymkode: 2df6b...46d 7
Gjest O.G. Skrevet 30. oktober 2018 #6 Skrevet 30. oktober 2018 1 minutt siden, anne lise666 skrev: beklager jeg mente hvordan man barberer seg i nedre kjønsorgan mykest mulig Prøv din venn google.
Nerine_ Skrevet 30. oktober 2018 #7 Skrevet 30. oktober 2018 1 minutt siden, anne lise666 skrev: beklager jeg mente hvordan man barberer seg i nedre kjønsorgan mykest mulig Det blir såklart stubber når du barberer. Alternativet er vokse evnt, eller ha hår. Er så mykt og fint atte. 2
anne lise666 Skrevet 30. oktober 2018 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2018 2 minutter siden, Nerine_ skrev: Det blir såklart stubber når du barberer. Alternativet er vokse evnt, eller ha hår. Er så mykt og fint atte. TAKK for seriøst svar ❤️
Missfitness Skrevet 30. oktober 2018 #9 Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Bruk alltid skarp ny høvel, mannehøvler er gjerne bedre enn de som er laget for damer. Barber deg i dusjen eller rett etter siden hårene da er mykere. Bruk såpe eler barberskum, såpe funker like fint selv om noen tror du blir tørr. Tørr blir du hvis du ikke er flink til å smøre deg rett etterpå. Barbering (og annen hårfjerning for den saks skyld) krever gjerne litt tilvenning, så fortvil ikke om du får litt utslett el. l. de første gangene. PS, det må da være mulig å spare seg for så mye drittslenging til TS! Endret 30. oktober 2018 av Missfitness lagt til tekst 9
Elaine Marley Skrevet 30. oktober 2018 #10 Skrevet 30. oktober 2018 Tråden er ryddet for spekulasjon, latterliggjøring, personangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #11 Skrevet 30. oktober 2018 Mange bruker barberingsgel men min erfaring er at det blir mykest av å barbere tørt. Men stubber vil det alltid bli, hår er jo det for en grunn så for å være ærlig har jeg stoppa å barbere meg nå. Nei å bruke hårføner har ikke noe for seg etter sex. Etter sex er det viktig å tisse for å unngå urinveisinfeksjon, og da tørker man seg med papir. Det er lurt å vaske seg med vann og klut og tørke med håndkle før man sover eller kler på seg. Anonymkode: d9f6b...4b7 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #12 Skrevet 31. oktober 2018 20 timer siden, Missfitness skrev: mannehøvler er gjerne bedre Har du noen type å anbefale? De er jo ganske dyre. Anonymkode: 0321a...2dc
Missfitness Skrevet 31. oktober 2018 #13 Skrevet 31. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du noen type å anbefale? De er jo ganske dyre. Anonymkode: 0321a...2dc Disse gir bra "bang for the bucks".
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #14 Skrevet 31. oktober 2018 Dama barberer seg i dusjen, pumper opp musa med pussypump og får da ei fyldig og myk ei som er bare til å spise opp. Anonymkode: 1d92e...cae
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #15 Skrevet 31. oktober 2018 Jeg napper for det meste og har sjeldent nupper. SMører meg inn med soothing fuktighetskrem for underlivet etterpå. Der jeg ikke napper, bruker jeg gillette høvel. Anonymkode: f0979...3a4
Rotemor Skrevet 31. oktober 2018 #16 Skrevet 31. oktober 2018 Rema har 10 engangshøvler for 12kr og de er faktisk gode! 2
SlemUlv Skrevet 31. oktober 2018 #17 Skrevet 31. oktober 2018 Jeg foretrekker å vokse, da klør det ikke når håret vokser ut igjen, og jeg føler at hårene er mykere ❤️
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #18 Skrevet 31. oktober 2018 Kjære dere som latterliggjør hvordan ts uttrykket seg i innlegget; dere skjønte alle hva hun mente, eller hva? Hva er vitsen med å bitche og være så høy på pæra? , vær heller snill! Mitt tips til ts: ikke klin på barberskum på tørr, kald hud. Ta en varm dusj før du begynner. Helt essensielt at barberbladet er skarpt. Jeg har en type mild hudolje som jeg liker å ta på til slutt, mens huden ennå er litt fuktig fra du skylte av barberskummet. Veldig lite olje, ellers blir det klissete. Bittelitt olje og det blir silkemykt. Anonymkode: 910b7...0fb 4
Missfitness Skrevet 1. november 2018 #19 Skrevet 1. november 2018 På 31.10.2018 den 18.43, Rotemor skrev: Rema har 10 engangshøvler for 12kr og de er faktisk gode! Sorry for OT, men dette ble jeg interessert i og kjøpte en pakke i dag. Totalt ubrukelig spør du meg! Sammenlignet med de jeg anbefalte så har de bl. a, ikke fleksibelt feste på selve høvelen og blir dermed helt avhengig av vinkelen den holdes i. Gillette Blue 3 som jeg bruker, nærmest "suger" seg fast og gir veldig glatt barbering, disse fra Rema måtte dras over gjentatte ganger med frykt for kutt etc. 2
LiseOslo Skrevet 2. november 2018 #20 Skrevet 2. november 2018 14 hours ago, Missfitness said: Sorry for OT, men dette ble jeg interessert i og kjøpte en pakke i dag. Totalt ubrukelig spør du meg! Sammenlignet med de jeg anbefalte så har de bl. a, ikke fleksibelt feste på selve høvelen og blir dermed helt avhengig av vinkelen den holdes i. Gillette Blue 3 som jeg bruker, nærmest "suger" seg fast og gir veldig glatt barbering, disse fra Rema måtte dras over gjentatte ganger med frykt for kutt etc. Det er min erfaring også. Billige høvler gir dårlig resultat med større fare for kutt etc. Bruk den dyreste Gilette-høvelen for menn, og som andre har nevnt: først varm dusj, barberskum/gel, barber, og deretter en passende fuktighetskrem/olje. Gjort dette i flere år, og resultatet blir helt glatt og ingen nupper eller inngrodde hår. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå