Gå til innhold

Turnus barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber turnus og skjønner det er umulig med barn. Må omskolere meg for å få ting til å få rundt. Tror dere det vil være flere barnehager tilpasset oss andre som ikke jobber vanlig 8-16 jobb etterhvert? Eller skal det ikke tilpasses andre enn de som jobber dagtid? 

Anonymkode: 9d403...6b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du - eller blir - alenemamma? Isåfall er det vanskelig med turnusjobb. 

Er dere to foreldre, går det fint å jobbe turnus. Vi jobber turnus både meg og mannen og vi har kommet oss gjennom hele barnehagetida og har nå skolebarn, med barnehagebarn kan turnusjobb og være en fordel, du har jo fri noen dager og har mulighet til rolige morgener før kveldsvakt. Tror faktisk det er vel så mye stress i familier med 8-16-jobb. Ulempen med turnus er jo selvsagt at man må gå på jobb i helger når alle andre har fri, men jeg kan forsikre deg om at det ikke er umulig å kombinere med barn. 

Men det er en stor fordel å ha besteforeldre eller andre i nærheten som kan stille opp om det kniper.

Før jeg fikk barn tenkte jeg og at barnehager burde ha andre åpningstider, men jeg mener at faktisk ikke er til barnets beste om det må legge seg i barnehagen om kvelden. Barnehagebarn bør få legge seg hjemme i egen seng på kvelden. 

Anonymkode: ddd95...c72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...