AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Føler meg så fanget, er gift med en som hadde barn fra før, vi har ett fellesbarn, syns ikke noe fungerer, angrer på at vi ble gift. truer med å ødelegge karrieren min og mitt samvær med barnet om vi går fra hverandre, eneste måte å bli fri er visst nesten det utenkelige, og jeg har ingen å fortelle om hvordan jeg har det. Anonymkode: 4b0da...8e9
Gjest O.G. Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Hvordan kan han/hun ødelegge karrieren din da?
Antoinette Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler meg så fanget, er gift med en som hadde barn fra før, vi har ett fellesbarn, syns ikke noe fungerer, angrer på at vi ble gift. truer med å ødelegge karrieren min og mitt samvær med barnet om vi går fra hverandre, eneste måte å bli fri er visst nesten det utenkelige, og jeg har ingen å fortelle om hvordan jeg har det. Anonymkode: 4b0da...8e9 Bor du i Raqqa eller i Norge? Det du skriver henger ikke på greip. 13
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #4 Skrevet 30. oktober 2018 Hvordan kan han ødelegge karrieren din? Dette er tomme trusler for å skremme deg! Anonymkode: 5c22c...1fa 5
Carrot Skrevet 30. oktober 2018 #5 Skrevet 30. oktober 2018 Krisesenteret kan hjelpe deg i jungelen av tilbud - ikke la noen "true" deg til å bli i et dårlig forhold. https://dinutvei.no/utsatt/68-hjelpetilbud-utsatt/248-krisesenter-omtale 12
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #6 Skrevet 30. oktober 2018 Ring til krisetelefon og be om hjelp derfra. De kan gi deg gode råd videre og hjelpe deg med å komme deg bort fra denne personen. Har du familie du kan ta med barnet å flytte til i mellomtiden? Anonymkode: e75c8...a39 3
Jytte Skrevet 30. oktober 2018 #7 Skrevet 30. oktober 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring til krisetelefon og be om hjelp derfra. De kan gi deg gode råd videre og hjelpe deg med å komme deg bort fra denne personen. Har du familie du kan ta med barnet å flytte til i mellomtiden? Anonymkode: e75c8...a39 Hvis hun flytter med barnet kan han bruke det mot henne. Hun bør gjøre ting i riktig rekkefølge. Start med FK. Han sier det for å skremme deg. Prøv å overse hans tåpelige forsøk på å manøvrere deg. 1
Sera D Skrevet 30. oktober 2018 #8 Skrevet 30. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Føler meg så fanget, er gift med en som hadde barn fra før, vi har ett fellesbarn, syns ikke noe fungerer, angrer på at vi ble gift. truer med å ødelegge karrieren min og mitt samvær med barnet om vi går fra hverandre, eneste måte å bli fri er visst nesten det utenkelige, og jeg har ingen å fortelle om hvordan jeg har det. Anonymkode: 4b0da...8e9 Hvordan kan han ødelegge karrieren din? 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #9 Skrevet 30. oktober 2018 1 time siden, Jytte skrev: Hvis hun flytter med barnet kan han bruke det mot henne. Hun bør gjøre ting i riktig rekkefølge. Start med FK. Han sier det for å skremme deg. Prøv å overse hans tåpelige forsøk på å manøvrere deg. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan han ødelegge karrieren din? Dette er tomme trusler for å skremme deg! Anonymkode: 5c22c...1fa 59 minutter siden, Sera D skrev: Hvordan kan han ødelegge karrieren din? Er det gitt at det er han som prøver å true/ødelegge for henne? Utifra hi kan det like gjerne være omvendt. Anonymkode: 41269...7ea 2
Jytte Skrevet 30. oktober 2018 #10 Skrevet 30. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det gitt at det er han som prøver å true/ødelegge for henne? Utifra hi kan det like gjerne være omvendt. Anonymkode: 41269...7ea Vet det, men dette er et kvinneforum. Det kan være et homofilt par også. 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #11 Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, Jytte skrev: Vet det, men dette er et kvinneforum. Det kan være et homofilt par også. Så da er det bare kvinner som kan poste her 🤪 Anonymkode: 41269...7ea
Sera D Skrevet 30. oktober 2018 #12 Skrevet 30. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det gitt at det er han som prøver å true/ødelegge for henne? Utifra hi kan det like gjerne være omvendt. Anonymkode: 41269...7ea Ja, det kan være omvendt, men jeg tolket det slik pga at vi er på et kvinneforum og ts skrev "er gift med en som hadde barn fra før". Jeg vet at en kan brukes om kvinner også, men jeg personlig hadde skrevet ei 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #13 Skrevet 30. oktober 2018 Ts her, jeg er kvinne, gift med en mann, ulykkelig dumt valg! Og siden så mange har spurt om min karriere, jeg bruker hendene mine på jobb. Anonymkode: 4b0da...8e9 1
Sera D Skrevet 30. oktober 2018 #14 Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ts her, jeg er kvinne, gift med en mann, ulykkelig dumt valg! Og siden så mange har spurt om min karriere, jeg bruker hendene mine på jobb. Anonymkode: 4b0da...8e9 Truer han med å skade deg fysisk da, slik at du ikke kan gjøre samme jobb etterpå? I såfall er krisesenteret stedet du bør henvende deg. 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #15 Skrevet 30. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her, jeg er kvinne, gift med en mann, ulykkelig dumt valg! Og siden så mange har spurt om min karriere, jeg bruker hendene mine på jobb. Anonymkode: 4b0da...8e9 Om han virkelig truer med å skade deg for å ødelegge karrieren din må du komme deg på et krisesenter og anmelde ham når du er trygg. Anonymkode: 3a690...eb0 3
Ny Bruker Skrevet 30. oktober 2018 #16 Skrevet 30. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her, jeg er kvinne, gift med en mann, ulykkelig dumt valg! Og siden så mange har spurt om min karriere, jeg bruker hendene mine på jobb. Anonymkode: 4b0da...8e9 Mener du da at han truer med å skade deg?
vintage Skrevet 30. oktober 2018 #17 Skrevet 30. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her, jeg er kvinne, gift med en mann, ulykkelig dumt valg! Og siden så mange har spurt om min karriere, jeg bruker hendene mine på jobb. Anonymkode: 4b0da...8e9 Hvordan mener du at du skal kunne få gode råd her med så lite info? Se litt på spørsmålene som blir stilt, og kanskje svare litt mer utfyllende? 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #18 Skrevet 30. oktober 2018 Ts du må gi mer info for å få svar som kan hjelpe deg. Anonymkode: e7d65...ae8 1
Jytte Skrevet 30. oktober 2018 #19 Skrevet 30. oktober 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så da er det bare kvinner som kan poste her 🤪 Anonymkode: 41269...7ea Nei, håper menn her inne er med på å gi støtte til damene. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #20 Skrevet 30. oktober 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Føler meg så fanget, er gift med en som hadde barn fra før, vi har ett fellesbarn, syns ikke noe fungerer, angrer på at vi ble gift. truer med å ødelegge karrieren min og mitt samvær med barnet om vi går fra hverandre, eneste måte å bli fri er visst nesten det utenkelige, og jeg har ingen å fortelle om hvordan jeg har det. Anonymkode: 4b0da...8e9 Start med å sikre deg finansielt før du gjør noe annet Ts. Penger i bankboks, bytt alle passord osv. Så tat du steg to! Anonymkode: e7f6d...518
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå