Allianca Skrevet 23. mars 2005 #1 Skrevet 23. mars 2005 Hei! Jeg skal skifte jobb, og lurer litt på hva lønnsnivået er rundt omkring... Jeg vil gjerne vite hva dere har i timeslønn. Hvilke andre goder har dere? Diett (hvor mye) etc? Skal selv være selger innen dagligvarehandelen.
Miracl3 Skrevet 25. mars 2005 #2 Skrevet 25. mars 2005 Hei Jeg var selger innen et stort norsk teleselskap. Jeg tjente 140 kr pr time pluss bonus. Frynsegoder vell ikke så mange gratis trening på sats og en time aromaterapi i månden. Også en hjemmepc avtale fra Dell og tilbud om aksjer i selksapet til en rimlig pris.
Annevenn Skrevet 25. mars 2005 #3 Skrevet 25. mars 2005 Jeg er selger, men jobber kun på provisjon. Passer meg utmerket! Har jobbet et halvt år nå, og ser ut til å havne på en mnd. lønn på ca 30.000 brutto og oppover (pr. mnd). Ingen begrensning oppover, bare min egen innsats! Ingen frynsegoder bortsett fra bilgodtgjørelse. Er storfornøyd!
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2005 #4 Skrevet 25. mars 2005 :o Oii, det er selger jeg skulle blitt skjønner jeg, men ejeg er ikek typen til det...Har sikkert ikke klart å selge vann i ørkenen
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #5 Skrevet 25. mars 2005 Jobber som selger i Oslo og tjener over en mill. netto. Selger-yrket er fetere enn andre yrker som krever utdaning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå