Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Å sitte i skogen ved et lite vann med kaffe på termos og kanskje et lite bål. Det er lykke det. Eller bare vandre rundt i skog eller fjell og kjenne stillheten fra byens mas og kjas, og puste inn den deilige duften av skog og fjell.
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Her hører også jeg hjemme. Jeg lever sterkt i natur og trives veldig godt der. Helst alene. ...og stillheten er såvisst ikke stille, for det er mye som skjer i naturen...for den som sanser.
Gjest Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 Bruke kajak eller kano og padle til man finner et fint sted å slå opp telt. Fyre opp primus eller bål, og lage seg en god og enkel middag, og en kopp kaffe. Kaffen skal drikkes av skikkelig trekopp. Spesielt koselig er det om man har en firbent turkammerat.
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2018 #4 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg kan godt krabbe rundt ja. *logre*
addict Skrevet 30. oktober 2018 #5 Skrevet 30. oktober 2018 Er så glad for at vi valgte å flytte bort fra byen og har disse mulighetene rett utenfor stuevinduet ❤️ Uendelig med natur på sommeren og uendelig med skiløyper på vinteren 😍 2
kaleidoskop Skrevet 30. oktober 2018 #6 Skrevet 30. oktober 2018 Tråder som dette gir meg inspirasjon Jeg liker natur og friluftsliv, men gjør det alt for lite. Dårlig på å prioriere, så det er så deilig å bli minnet på at det er fint ute. 1
Thildamor Skrevet 30. oktober 2018 #7 Skrevet 30. oktober 2018 11 minutter siden, addict skrev: Er så glad for at vi valgte å flytte bort fra byen og har disse mulighetene rett utenfor stuevinduet ❤️ Uendelig med natur på sommeren og uendelig med skiløyper på vinteren 😍 Det gjorde vi også, men vi har ikke snø på vinteren da. Men det gjør forsåvidt ingenting, for vi går jo ikke på ski heller... Det er 50 meter til skogen, og ett par kilometer til en stor innsjø. 1
addict Skrevet 30. oktober 2018 #8 Skrevet 30. oktober 2018 28 minutter siden, Thildamor skrev: Det gjorde vi også, men vi har ikke snø på vinteren da. Men det gjør forsåvidt ingenting, for vi går jo ikke på ski heller... Det er 50 meter til skogen, og ett par kilometer til en stor innsjø. Hehe her har vi maaaasse snø på vinteren og bruker marka hele tida 😄 I fjor, før vi flyttet, så tok samboer med meg på jakt et par ganger. Så deilig å ligge i telt sammen, sitte foran bålet i bekmørket, krype ned i soveposen (og fryse RÆVA av meg - hver gang) og lage frokost på bålet. Skyte på leirduer etter man har spist og bare pakke seg godt inn i en varm dunjakke. 1
Nietsoj Skrevet 30. oktober 2018 #9 Skrevet 30. oktober 2018 En gjennomsnitts nordmann er inne 90% av tida. Høres ikke det mye ut? 10% ute. Tenk etter hvor mange dager siste uka du har vært ute 2,5 timer. For oss som har jobb inne er det ikke så lett å være så mye ute... eller? 1
Jerry Lee Skrevet 30. oktober 2018 #10 Skrevet 30. oktober 2018 Mitt liv i naturen har blitt begrenset av dårligere helse. Og det er vondt. Savner alt det jeg orket før..å bo ute i skau og fjell, bl.a. Å leve i utleiren på hytta, telte i fjellet eller ved elv og vann. Fisking. Matlaging av det man fant og fanget over et godt bål. Livet er blitt så mye fattigere..... 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 12. mars 2019 #16 Skrevet 12. mars 2019 Jeg bor rett ved en skog så jeg er ofte ute og går i skogen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå