Gjest Rux Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Er det noen som har erfaring med kurio tab? Positivt/negativt? Fyr løs og fortell😊 (Ikke interessert i diskusjon rundt skjermbruk, vil bare vite erfaringer med kurio)
LatersBaby Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Det verste nettbrettet vi noensinne har hatt. Ble brukt 2 ganger, hang seg opp, var ekstremt treigt og absolutt IKKE å anbefale.. 2
Gjest theTitanic Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 Kjøp ikke. Bortkastede penger. Det finnes nok mange gode nettbrett på markedet, men kurio er ikke en av dem. Ungene brukte det ikke mange gangene før de gikk lei.
TeamWP Skrevet 30. oktober 2018 #4 Skrevet 30. oktober 2018 3 minutter siden, LatersBaby skrev: Det verste nettbrettet vi noensinne har hatt. Ble brukt 2 ganger, hang seg opp, var ekstremt treigt og absolutt IKKE å anbefale.. Samme erfaring... 1
Haribo Skrevet 30. oktober 2018 #5 Skrevet 30. oktober 2018 Verste nettbrettet vi har hatt,tregt og helt ubrukelig.Havna i et skap etter å ha vært brukt to ganger og ble kastet under en ryddesjau. 2
PhilosopherSe7en Skrevet 30. oktober 2018 #6 Skrevet 30. oktober 2018 Bare henge meg på de andre her. Skikkelig søppel av ett nettbrett. Kjøp heller et skikkelig nettbrett, legg så inn Family Link som gir deg full kontroll over barnets aktiviteter på nettbrettet. 1
Gjest Rux Skrevet 30. oktober 2018 #7 Skrevet 30. oktober 2018 Oi da, det er såpass ja😮 tusen takk for svar, da går vi ikke for Kurio hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #8 Skrevet 30. oktober 2018 Kjøpte kurio nettbrett til min sønn for noen år siden. Etter å ha holdt på en evighet med å prøve å forstå meg på det, legge inn appen osv så ble jeg så irritert på det nettbrettet at jeg pakket det sammen igjen og leverte det tilbake i butikken neste dag. Det er lite brukervennlig, i tillegg til at sensitiviteten på brettet er elendig (var den gang iallfall. Måtte trykke veldig hardt og når jeg trykket et sted var det ofte den reagerte et annet sted enn der jeg trykket) har iPad til mitt barn. Det er brukervennlig og har god kvalitet. Lurt å kjøpe med sånn idiotforsikring som Elkjøp har. Da får man nytt produkt eller reparasjon når noe har skjedd, uten noe kostnad i perioden man har kjøpt forsikringen for (meste er vel 2 år). Altså ingen egenandel Anonymkode: e4072...7f4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #9 Skrevet 30. oktober 2018 Samsung har kid mode på sine nettbrett. Da er den låst for alt som ikke er for barn, den har egen app store med bare trygge apper etc. Anonymkode: e8047...887
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #10 Skrevet 30. oktober 2018 Styr unna kurio. Anonymkode: a9b01...592 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå